Biuletyn Serwisowy Canon Eos Rebel Xsi

Canon EOS Rebel Xsi to zaawansowana, cyfrowa lustrzanka oferująca funkcje i wygodę w jednym szczególnie wygodnym i ergonomicznym pakiecie. Wyposażona w wyjątkowo wyrafinowany system automatycznego ostrzenia, matrycę APS-C o rozdzielczości 12,2 megapiksela i funkcję nagrywania filmów w rozdzielczości HD, Rebel Xsi jest w stanie wygenerować wyjątkowo wysokiej jakości obrazy. Dodatkowo, do Rebel Xsi dołączony jest bezpłatny biuletyn serwisowy Canon EOS, który zapewnia użytkownikom dostęp do informacji o aktualizacjach, modyfikacjach i innych danych technicznych. Biuletyn serwisowy dostarcza również wskazówek i porad dla użytkowników Canon EOS, aby pomóc im w pełni wykorzystać swoje zdjęcia i filmy.

Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Serwisowy Canon Eos Rebel Xsi

Bądź zawsze na czele stawki

Urządzenie należy utrzymywać w odpowiednim stanie, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość obrazu. Jednak wymaga to sporo wysiłku. Wykonanie prac konserwacyjnych warto zlecić specjalistom, którzy doskonale znają określony sprzęt.

Zaufaj specjalistom

Usługi EOS obejmują kompleksowy proces konfiguracji i kontroli, ze sprawdzeniem wszystkich funkcji oraz analizą obrazu. Dzięki temu masz pewność, że aparaty i obiektywy są serwisowane zgodnie ze specyfikacjami producenta. Aby zapewnić optymalną jakość obrazu i sprawne działanie urządzenia, są przeprowadzane również testy wydajności/tolerancji.

Wszystkie czynności są wykonywane w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon przez w pełni wyszkolonych specjalistów.

Poziomy

Dostępne są 2 poziomy wieloelementowego serwisowania aparatu EOS.

Usługi serwisowe EOS – opcja Standard

Czyszczenie matrycy, lustra (jeśli dotyczy), matówki (jeśli dotyczy), zewnętrznej powierzchni ekranu LCD i korpusu aparatu.

Kontrola ruchomych części aparatu (przycisków, pokręteł, zatrzasków), działania gorącej stopki, wbudowanej lampy błyskowej, wkładania i wyjmowania karty pamięci, mocowania i zdejmowania obiektywu, komunikacji między aparatem a obiektywem, działania złączy i gniazd, komunikatów o błędach wewnętrznych, przykręcenia śrub zewnętrznych, funkcji wideo. Sprawdzane są również: ekspozycja i czas naświetlania za pomocą testu obrazu.

Sprawdzanie liczby wykonanych zdjęć i wersji oprogramowania układowego. Aktualizacja oprogramowania układowego na życzenie użytkownika (jeśli jest dostępna nowsza wersja). ws/i/canon/canon_cps_eos_services_standard? w=1200&fmt=webp&bg=rgb(255, 255, 255)" media="(min-width: 1921px)"/>

Usługi serwisowe EOS – opcja Premier

Obejmuje wszystkie pozycje dostępne w usłudze Standard oraz:

• mapowanie gorących lub wadliwych pikseli,
• regulację AF do wartości domyślnej za pomocą obiektywu serwisowego firmy Canon lub dopasowanie ostrości do obiektywu użytkownika. ws/i/canon/4_canon_CPS_eos_services_premier? w=1200&fmt=webp&bg=rgb(255, 255, 255)" media="(min-width: 1921px)"/>

Ważna informacja

Jeśli w trakcie realizacji usługi serwisowej zostanie stwierdzona usterka produktu, centrum serwisowe i naprawcze firmy Canon skontaktuje się z użytkownikiem, aby uzyskać kopię dowodu zakupu i potwierdzić aktualność gwarancji firmy Canon (jeśli nie została wcześniej dostarczona) lub – jeśli produkt nie jest już objęty gwarancją firmy Canon – omówić płatne opcje naprawy (tj. naprawy po cenie ryczałtowej, ograniczenia zakresu naprawy lub oszacowania czasu i kosztów).

W przypadku kolejnych usterek, których nie wykryto podczas serwisowania, nie ma gwarancji na naprawę. ws/i/canon/canon_cps_important_information? w=1200&fmt=webp&bg=rgb(255, 255, 255)" media="(min-width: 1921px)"/>

Przewodnik po cenach

Cennik usług

Wchodzi w życie 1 grudnia 2022 r.

Serie aparatówUsługi serwisowe EOS – opcja StandardUsługi serwisowe EOS – opcja Premier
EOS ###D, EOS ####D65, 45 EUR89, 25 EUREOS ##D, EOS 7D, EOS 7D Mark II, EOS R7*, EOS R10*89, 25 EUR119, 00 EUREOS #D154, 70 EURSystem EOS RNiedostępneSystem EOS M

Wszystkie ceny obejmują podatek VAT i wysyłkę powrotną. Ceny nie obejmują kosztów wysyłki do serwisu.Ceny mogą zostać zmienione bez powiadomienia.Członkowie programu CPS mogą korzystać z szybszej realizacji usług, w zależności od poziomu członkostwa.* Usługa EOS w wersji Premier nie jest dostępna dla aparatów EOS R7 i EOS R10.

Usługi te są dostępne w centrach Canon Professional Service. W przypadku pytań należy wysłać wiadomość e-mail na adres cps. de. Lokalni autoryzowani partnerzy serwisowi CPS mogą oferować równoważne lub podobne usługi.Kliknij, aby prześledzić procedurę naprawy i znaleźć najbliższe centrum serwisowe firmy Canon.

Naprawa produktu - Canon Poland

Zapoznaj się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktu do naprawy. Obejmują one wyszukiwanie autoryzowanych partnerów serwisowych, czynności, które należy wykonać w celu uzgodnienia naprawy, i zestaw odpowiedzi na często zadawane pytania.

  • Proces serwisowania i naprawy
  • Często zadawane pytania dotyczące serwisu i naprawy

Proces serwisowania i naprawy

Urządzenie Canon wymaga serwisu — co trzeba zrobić?

Jeśli wymagana jest usługa objęta ryczałtowym kosztem (np. usługa konserwacji lub aktualizacji), usługę Wizyty serwisowej dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair Portal, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.

Mogą wystąpić różnice w zależności od kraju, dlatego należy zapoznać się z informacjami na stronach pomocy technicznej właściwej dla kraju zamieszkania, korzystając z modułu wyboru kraju.

Urządzenie Canon nie działa — co trzeba zrobić?

W pierwszej kolejności należy zapoznać się z pomocą techniczną dla produktów zawierającą informacje, które mogą przydać się przy rozwiązywaniu problemu. Po wybraniu urządzenia można skorzystać z sekcji często zadawanych pytań i pobrać instrukcje obsługi, sterowniki oraz oprogramowanie (także układowe).

Wizytę serwisową dla produktu można również ustalić za pomocą portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia. i oferuje porady dotyczące rozwiązywania problemów (jeśli dotyczy).

Urządzenie Canon wymaga serwisowania lub naprawy — dalsze czynności

1 — Zażądaj serwisu lub naprawy

Prosimy o skorzystanie z naszego portalu Canon Online Service & Repair w celu zgłoszenia żądania na stronie Zamów wizytę serwisową lub Zamów naprawę.

Użytkownik zostanie poprowadzony przez odpowiednie kroki w celu dostarczenia wszystkich istotnych informacji (np. typu żądania, informacji o awarii, dowodu zakupu itp. ) i może dodać do żądania dodatkowe produkty (jeśli ma to zastosowanie).

Użytkownik zostanie poinformowany o lokalizacji, w której ma być świadczona usługa — w profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon lub u autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon. Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami. Dlatego przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do serwisu lub naprawy warto skontaktować się z nimi w celu uzyskania dalszych informacji.

W zależności od produktu możemy skierować Cię do naszego zespołu pomocy technicznej, aby mógł on udzielić dalszej pomocy.

2 — Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego i/lub naprawy należy wydrukować „Podsumowanie zamówienia” i dołączyć je do przekazywanego produktu

Po przesłaniu zgłoszenia można wydrukować „Podsumowanie zamówienia”, którego kopia zostanie również wysłana pocztą e-mail (w przypadku konieczności wydrukowania w późniejszym czasie). „Podsumowanie zamówienia” zawiera wszystkie szczegóły zgłoszenia i należy je dostarczyć wraz z produktem, w przypadku wysyłania do serwisu (profesjonalne centrum serwisowe firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon). Umożliwi to punktowi serwisowemu potwierdzenie odbioru produktu i dostarczenie wszystkich informacji potrzebnych do przetworzenia żądania.

3 — Urządzenie musi być solidnie zapakowane na czas transportu.

Wysłanie produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon nie oznacza, że użytkownik zawarł umowę z firmą Canon, w związku z czym firma Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w trakcie transportu.

Zalecamy, aby produkt był bezpiecznie zapakowany. Instrukcje można znaleźć w przewodniku użytkownika. Niezastosowanie się do nich może doprowadzić do dalszych uszkodzeń podczas transportu. Warto również rozważyć ubezpieczenie urządzenia, szczególnie w przypadku bardzo wartościowych urządzeń. Istnieje również możliwość osobistego dostarczenia produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego serwisu firmy Canon.

4 — Jak wygląda procedura serwisowania lub naprawy po wysłaniu produktu?

Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon:

Po dostarczeniu do punktu serwisowego produkt zostanie zarejestrowany w systemie napraw, a klient otrzyma wiadomość z potwierdzeniem odbioru produktu.

Po przetworzeniu zamówienia i ocenie produktu natychmiast zajmiemy się zamówieniem (zgodnie z warunkami świadczenia usługi i naprawy) lub, w stosownych przypadkach, skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania zgody na kontynuowanie procedury (np. w przypadku ofert określających czas i koszt).

Akceptacja zamówienia i realizacja umowy zakupu serwisu i naprawy ma miejsce w momencie rozpoczęcia przez nas żądanego serwisu lub naprawy, chyba że powiadomiliśmy użytkownika, że nie przyjmujemy zamówienia. Warunki umowy zostaną przez nas zachowane, a klient otrzyma kopię wraz z potwierdzeniem zamówienia.

Za pomocą portalu Canon Online Service & Repair można sprawdzić stan zgłoszenia i w razie potrzeby nawiązać kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon.

Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon:

Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami oraz procedurami.

Uwaga: Powyższe informacje są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie stanowią żadnej umowy między firmą Canon a klientem. Szczegółowe warunki korzystania z profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon mają pierwszeństwo przed wszystkimi informacjami zawartymi na tej stronie.

Powrót do początku


Często zadawane pytania dotyczące serwisu i naprawy

P: Chcę skorzystać z serwisu. Jakie mam możliwości?

O: Jeśli chcesz skorzystać z serwisu produktu firmy Canon, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon oferują szeroki zakres usług objętych ryczałtowym kosztem, w zależności od produktu:

  • Usługi konserwacyjne: Informacje można znaleźć na stronie usług konserwacji
  • Usługi aktualizacji: Informacje można znaleźć na stronie usług aktualizacji
  • Usługi ekspresowe: Informacje można znaleźć na stronie usług ekspresowych
  • Wizytę serwisową dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.

    Partnerzy serwisowi firmy Canon mogą oferować równoważne lub podobne usługi.

    P: Mój produkt uległ awarii. Jakie mam możliwości?

    O: W przypadku awarii produktu firmy Canon zapewniamy sieć punktów serwisowych (w skład których wchodzą profesjonalne centra serwisowe firmy Canon i autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon), którzy z przyjemnością naprawią produkt zgodnie z oryginalnymi specyfikacjami firmy Canon. pl/support/consumer_products/contact_support/? type=repair">Wizytę serwisową dla produktu można zamówić za pośrednictwem portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia.

    Wszystkie punkty serwisowe w naszej sieci mogą przyjmować zlecenia naprawy za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście.

    W przypadku gdy produkt jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie wykonane naprawy będą bezpłatne dla użytkownika (zgodnie z odpowiednimi warunkami, które można znaleźć w Centrum gwarancji). Jeśli produkt nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie naprawy będą płatne.

    Klient może również skorzystać z ustawowych praw dotyczących sprzedaży towarów i może skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupił produkt, w celu omówienia wszelkich opcji wsparcia, które sprzedawca może mu zapewnić.

    P: Mój produkt uległ awarii i nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon. Ile będzie kosztować naprawa?

    O: W przypadku wygaśnięcia gwarancji handlowej firmy Canon lub gdy rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon mogą zaoferować szereg płatnych opcji naprawy w zależności od produktu:

  • Zryczałtowany koszt naprawy: Przed wysłaniem produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon klient otrzyma informację o zryczałtowanym koszcie naprawy. Ta stała cena jest oferowana w przypadku usterek spowodowanych normalnym zużyciem i obejmuje koszty wszystkich wymaganych części zamiennych, robocizny i wysyłki zwrotnej. Jeśli okaże się, że usterka jest spowodowana innymi okolicznościami (np. uderzeniem lub płynem), skontaktujemy się z Tobą, aby zaoferować ofertę określająca czas i koszt.
  • Limit naprawy: Można ustawić limit naprawy (tzn. maksymalną opłatę za naprawę) przed wysłaniem produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon. W tym przypadku jednak obowiązuje minimalna wartość. Stanowi to dla nas upoważnienie do kontynuowania naprawy i w tej sytuacji nie zostanie podana żadna oferta. Jeśli naprawa może zostać wykonana za opłatą niższą niż określony limit naprawy, naliczona zostanie tylko niższa kwota. Wprowadzenie limitu naprawy może spowodować skrócenie czasu naprawy, a naprawa nie będzie również podlegać opłacie za odrzucenie (dotyczy zgłoszeń objętych ofertą określającą czas i koszt).
  • Oferta określająca czas i koszt: Po przybyciu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, którym będzie przeprowadzana diagnostyka techniczna można poprosić o ofertę określającą czas i koszt. Następnie przedstawimy ofertę zawierającą szczegółowe informacje dotyczące przewidywanych kosztów naprawy produktu, które można zaakceptować lub odrzucić przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac naprawczych. W przypadku odrzucenia oferty może zostać naliczona opłata za odrzucenie, która pokrywa koszt kontroli produktu.
  • Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.

    W przypadku, gdy punktem usługowym jest autoryzowany partner serwisowy firmy Canon, będzie on mógł zaoferować naprawę za opłatą. Dokładne dostępne opcje mogą się jednak różnić i podlegają warunkom autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.

    P: Produkt uległ awarii. Czy można go wymienić, zamiast naprawiać?

    O: Sposób naprawy produktu zostanie określony według wyłącznego uznania profesjonalnych centrów serwisowych firmy Canon i autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.

    Można również skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupiono produkt, w celu omówienia wszelkich opcji pomocy technicznej, które mogą być przez niego udostępniane.

    P: Czy muszę dołączyć akcesoria, gdy wysyłam produkt do naprawy?

    O: W przypadku korzystania z internetowego portalu Canon Online Service & Repair, w zależności od rodzaju wskazanej usterki, poinformujemy Cię, czy podczas wysyłania produktu do naprawy należy dołączyć odpowiednie akcesoria Canon.

    Przykładowo w przypadku problemów z zasilaniem produktu przyczyną może być również bateria lub ładowarka, co może oznaczać, że powinny one zostać wysłane wraz z produktem.

    Jeśli jednak nie uważasz, że istnieje związek między usterką a odpowiednim akcesorium Canon, najlepiej jest zachować je i wysłać tylko wadliwy produkt.

    P: Jak pakować produkt, jeśli wysyłam go do serwisu lub naprawy?

    O: Należy upewnić się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany oraz zapoznać się z instrukcją obsługi, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące wysyłki, ponieważ w przeciwnym razie może dojść do dalszych uszkodzeń podczas transportu.

    W przypadku drukarek zaleca się wykonanie następujących czynności:

  • Wyłącz drukarkę, naciskając przycisk wł. /wył., aby zabezpieczyć głowicę drukującą we właściwym położeniu
  • Odłącz wszystkie kable i owiń je oddzielnie w plastikowej torbie.
  • Wyjmij cały papier z drukarki i zamknij podajniki papieru.
  • Zabezpiecz zasobniki na miejscu za pomocą kilku kawałków taśmy.
  • Kasety z atramentem (nawet puste) muszą być pozostawione wewnątrz drukarek (w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia głowicy drukującej i unieważnienia gwarancji firmy Canon)
  • Zapakuj drukarkę w oryginalne opakowanie, jeśli wciąż je masz, upewniając się, że jest ona zabezpieczona folią ochronną lub papierem, aby zapobiec jej przemieszczaniu się w opakowaniu i zabezpiecz taśmą.
  • Jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, drukarkę należy umieścić w pudełku o podwójnych ściankach (grubym) i zabezpieczyć folią ochronną lub papierem, aby nie poruszała się w opakowaniu.
  • W pudełku umieść „Podsumowanie zamówienia”.
  • Zabezpiecz pudełko wytrzymałą taśmą. Górną i dolną część opakowania zabezpiecz podwójną warstwą taśmy, aby zapewnić dodatkowe podparcie.
  • W przypadku produktów fotograficznych i wideo zalecamy wykonanie następujących czynności:

  • Przed zapakowaniem należy zapisać wszystkie ustawienia (jeśli dotyczy), ponieważ podczas naprawy urządzenie może wymagać przywrócenia domyślnych ustawień fabrycznych.
  • Wyjmij akcesoria, takie jak baterie, karty pamięci, ładowarki akumulatorów, kable (chyba że są związane z usterką produktu).
  • Na produkt należy założyć dekiel na korpus / dekiel na obiektyw. Zawsze należy pakować korpusy i obiektywy fotograficzne/filmowe osobno (tzn. niepołączone), aby chronić je podczas transportu. Należy pamiętać, że po zakończeniu serwisowania/naprawy nie prześlemy bezpłatnie nowego korpusu/obiektywu.
  • Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie, jeśli wciąż je masz, upewniając się, że jest ona zabezpieczona folią ochronną lub papierem, aby zapobiec jej przemieszczaniu się w opakowaniu i zabezpiecz taśmą.
  • Jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, produkt należy umieścić w pudełku o podwójnych ściankach (grubym) i zabezpieczyć folią ochronną lub papierem, aby nie poruszał się w opakowaniu.
  • P: Z kim kontaktować się, aby sprawdzić stan naprawy lub serwisu?

    O: Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, stan naprawy lub serwisu można sprawdzić w portalu Canon Online Service & Repair.
    Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, w celu uzyskania aktualizacji statusu należy skontaktować się z bezpośrednio z partnerem.

    P: Co mogę zrobić, jeśli produkt nadal jest wadliwy po powrocie z naprawy?

    O: W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po zakończeniu naprawy nadal występuje problem, prosimy o kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon, ponieważ gwarantujemy, że nasze naprawy będą wolne od usterek (zgodnie z warunkami świadczenia usługi serwisu i naprawy).

    Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, należy skontaktować się bezpośrednio z partnerem.

    P: Czy mogę kupić części zamienne do produktu firmy Canon?

    O: Zalecamy, aby naprawy były przeprowadzane wyłącznie przez profesjonalne centra serwisowe firmy Canon lub autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon, ponieważ do bezpiecznej naprawy produktu mogą być wymagane specjalne narzędzia i oprogramowanie.W razie potrzeby oryginalne części zamienne firmy Canon można zakupić u wybranych autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon lub u dystrybutorów części zamiennych:

    CSI Service -Proclub Żytnia 1501-014 Warszawa

    Tel. : +48 22 379 20 90Strona internetowa: http://www. pl

    P: Jak długo produkt może być naprawiany po wprowadzeniu produktu na rynek?

    O: Staramy się zapewnić jak najdłuższą dostępność trwałego wsparcia dla naszych produktów. Po wycofaniu produktu ze sprzedaży przez firmę Canon staramy się zapewnić dostępność części zamiennych przez następujące okresy:

    GAMA PRODUKTÓWMODELLATA
    Lustrzanka cyfrowaSeria EOS 1D, seria EOS 5D7Inne modele z serii EOS. 5APARAT BEZLUSTERKOWYSeria EOS RSeria EOS MOBIEKTYWYSeria EF–L, seria RF-L, seria DO, seria TS-E i seria CN-E. Wszystkie pozostałe serie obiektywówLAMPA BŁYSKOWAWszystkie modele lamp błyskowych Speedlite5APARAT KOMPAKTOWYSeria PowerShot GPowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HSFILMYSeria LEGRIA; seria X (XF; XA; XL; XH; XC); seria ME; seria ML i seria Cinema EOSAkcesoria: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1PROJEKTORYSeria XEED, seria LV i seria LX7LORNETKAWszystkie lornetkiDRUKARKISeria PIXMA i MAXIFY (z wyjątkiem modeli wymienionych poniżej)Seria i-SENSYSSKANERSeria CanoScanINNE PRODUKTYWszystkie akcesoria fotograficzne; obiektywy (EF50 F1. 8 STM; EF-M 22MM f/2. 0; EF-M 15-45MM F/3. 5-6. 3 IS STM); seria PowerShot (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); seria IXUS; akcesoria i obiektywy wideo (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); akcesoria i obiektywy do projektorów; kalkulatory; drukarki PIXMA (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx i TS5xxx); Selphy serii CP; Seria Zoemini, nagrywanie IVY REC i skanery (CanonScan LiDE Series i seria P 2XX)Brak części

    W przypadku gdy uzyskanie wymaganej części zamiennej w tym okresie nie jest możliwe, oferujemy naszym klientom alternatywne rozwiązanie.

    Powrót do początku

    Kontakt

    Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną

    Canon ID

    Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID

    Naprawa

    Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw

    lub

    Biuletyn Serwisowy Canon Eos Rebel Xsi

    Bezpośredni link do pobrania Biuletyn Serwisowy Canon Eos Rebel Xsi

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Biuletyn Serwisowy Canon Eos Rebel Xsi