Instrukcja bezpieczeństwa produktu 3gen Dermlite II Fluid jest ważnym dokumentem, który należy przeczytać przed użyciem produktu. Instrukcja zawiera informacje o bezpiecznym użyciu produktu, wskazówkach dotyczących używania produktu w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa i wskazówkach dotyczących zapobiegania i usuwania problemów związanych z używaniem produktu. Instrukcja bezpieczeństwa powinna być przestrzegana przez wszystkich użytkowników produktu w celu zapewnienia bezpiecznego użytkowania i minimalizacji ryzyka wystąpienia obrażeń.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja bezpieczeństwa produktu 3gen Dermlite Ii Fluid
Dermatoskop DermLite II Hybrydowy jest pierwszym dermatoskopem, który łączy niespolaryzowane światło do stosowania dermatoskopowych badań zanurzeniowych z opatentowaną technologią nurkowania polaryzacja krzyżowa zarówno w kontakcie, jak i w kontakcie.
Dermlite II Hydrid zawiera skalę 10 mm milimetra na chowanym dystansie oraz zintegrowaną okuć, która umożliwia podłączenie go do grupy optycznej aparatów cyfrowych na rynku.
Polaryzacja krzyżowa jest szybka i łatwa do głęboka pigmentacja i unaczynienie powierzchni bez konieczności używania płynów zanurzeniowych dzięki 24 diody LED zasilany przez potężny akumulator litowy. W przypadku zmian niemożnych i dla techniki klasycznej można stosować tradycyjną dermatoskopię zanurzeniową, a zatem 8 diod LED niespolaryzowanym światłem.
Wybór jednego lub drugiego źródła światła można w każdej chwili zlekcewą za pomocą przycisku bocznego. Dermlite II Hybrid jest gotowy do podłączenia do aparaty cyfrowe kompatybilny ze zintegrowanym pierścieniem gwintowanym, dzięki której można mieć ostre obrazy bez odbić.
DL2HMOpis
Specyficzne kody
Serwis DermLite
Macquarie Medical Systems jest autoryzowanym centrum serwisowym dla serii DermLite w Australii, na południowym Pacyfiku i w Azji Południowo-Wschodniej.
Utrzymujemy 3-letnią* gwarancję firmy 10GEN Factory na wszystkie urządzenia DermLite. Z przyjemnością serwisujemy każde urządzenie DermLite, niezależnie od tego, czy zostało zakupione u nas, czy od innej firmy na całym świecie.
Z przyjemnością serwisujemy wszystkie urządzenia na gwarancji i poza gwarancją. Naprawy gwarancyjne, po zatwierdzeniu, są bezpłatne za części i robociznę (z wyłączeniem kosztów transportu). Uwaga: jeśli urządzenie nie zostało zakupione w Macquarie Medical Systems lub MoleMax Systems, wówczas wszystkie koszty transportu ponosi klient.
* patrz Gwarancja 3GEN DermLite poniżej w celu uzyskania dalszych szczegółów.
Gwarancja DermLite trzeciej generacji
Urządzenia DermLite zakupione po 1 lipca 2018 roku objęte są rozszerzoną 10-letnią gwarancją* od daty zakupu. Produkty zakupione przed lipcem 2018 są objęte 5-letnią gwarancją*.
Zakres gwarancji
Niniejsza gwarancja obejmuje części i robociznę i będzie honorowana na podstawie warunków prawidłowego użytkowania urządzenia i przestrzegania instrukcji obsługi. W okresie gwarancyjnym wady urządzenia będą naprawiane bezpłatnie, o ile usterka wynika z wad materiałowych lub wad wykonania. DermLite IceCap® z wszelkimi wadami producenta zostanie wymieniony w ciągu 30 dni od zakupu. Niniejsza gwarancja nie obejmuje strat, uszkodzeń spowodowanych zużyciem, niedbałego użytkowania, silnych uderzeń, brakujących części, uszkodzeń spowodowanych przez wodę, baterii litowych 6 V po upływie 6 miesięcy, akumulatorów litowych powyżej 1 roku, zarysowanych lub wyszczerbionych soczewek, nieautoryzowanych napraw, niewłaściwego czyszczenia lub uszkodzeń powstałych podczas transportu do naszego warsztatu naprawczego.
Produkty innych firm, w tym aparaty, są objęte wyłącznie gwarancją innych firm (gwarancją producenta aparatu).
Wycofane urządzenia DermLite
Wszelkie wadliwe DermLite HÜD objęty gwarancją zostanie wymieniony na nowszy DermLite HÜD 2.
Należy pamiętać, że następujące dawno wycofane urządzenia DermLite nie są już obsługiwane i należy zachęcać użytkowników do uaktualnienia do obecnego modelu: DermLite alumina, DermLite II Fluid, DermLite II hybrid m, DermLite II HR
DermLite II multispektralny, DermLite II Pro, DermLite DL3, DermLite FOTO, DermLite Cam, DermLite Platinum, DermLite Pro DP-R.
*Uwaga: Następujące elementy objęte są roczną gwarancją: Części zamienne, akcesoria (w tym adaptery do smartfonów, etui), akumulatory objęte są roczną gwarancją, a DermLite HÜD, DermLite Foto, DermLite Foto II Pro, DermLite Foto X, DermLite Cam, Syris v1L objęte są 900-letnią gwarancją.
Nieodebrane produkty wysłane do naprawy zostaną wyrzucone po 1 roku od otrzymania.
Naprawy
Jeśli Twój DermLite wymaga naprawy, prosimy o kontakt z wyjaśnieniem problemu. Jeśli ten problem jest ważny w ramach gwarancji 3Gen DermLite, naprawimy Twoje urządzenie bezpłatnie. Niezależnie od tego, czy został u nas zakupiony, czy nie, z przyjemnością serwisujemy wszystkie urządzenia. Urządzenia objęte gwarancją zostaną naprawione bezpłatnie za części lub robociznę (mogą obowiązywać koszty transportu). W przeciwnym razie nasz zespół serwisowo-techniczny przedstawi wycenę naprawy i będzie współpracować z Tobą, aby łatwo i szybko naprawić Twoje urządzenie
Proszę kliknąć tutaj wypełnić formularz serwisowy i naprawczy.
Następnie możesz przesłać to faksem do nas pod numer (02) 9692 7965 lub wysłać e-mailem na adres [email chroniony]
Skontaktuj się z naszym zespołem serwisowym!
Wyślij e-mail do naszego zespołu serwisowego na [email chroniony] a my skontaktujemy się z Tobą JAK NAJSZYBCIEJ.
Adres pocztowy | Systemy medyczne Macquarie Do wiadomości: Zespół Serwisowy PO Box 86 Leichhardt NSW 2040 |
Adres naprawy: | Systemy medyczne Macquarie Do wiadomości: Zespół Serwisowy Dok 2, 35 Moore Lane (Tył 35 Moore St, biaława St. ) Lilyfield NSW 2040 Australia |