Podręcznik naprawczy Cisco IPS 4240 to podręcznik zawierający informacje dotyczące budowy, konfiguracji i naprawy wszystkich modeli systemu Cisco IPS 4240. Podręcznik zawiera kompleksowe informacje odnośnie zarządzania, ustawień, monitorowania i naprawy systemu, a także ważne informacje dotyczące usuwania problemów i procesów bezpieczeństwa. Podręcznik umożliwia administratorom sieci wykonywanie różnych zadań, w tym tworzenia reguł bezpieczeństwa, monitorowanie i raportowanie, a także instalację i aktualizację oprogramowania. Pozwala także administratorom na zrozumienie, jak system Cisco IPS 4240 wykorzystuje technologie sieciowe i bezpieczeństwo, aby chronić przed wirusami, atakami i innymi zagrożeniami.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik naprawczy Cisco Ips 4240
- Cisco dostosowało daty cyklu życia oprogramowania dla oprogramowania wbudowanego i aplikacji. Zobacz ogłoszenie dotyczące aktualizacji polityki dotyczącej wycofywania >
Znajdź produkty i pliki do pobrania
When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select
Możesz teraz zapisywać dokumenty i inne treści do wykorzystania w przyszłości. Zaloguj się, aby zobaczyć swoje zapisane treści.
Produkty według kategorii
Więcej opcji pomocy technicznej
Licencje
Tradycyjne licencjonowanieGeneruj licencje PAK oraz licencje na inne urządzenia, w tym licencje demo, i zarządzaj nimi.
Licencje Smart Software LicensingŚledź licencje Smart Software License i zarządzaj nimi.
- Umowy dla przedsiębiorstw
- SŁUCHAWKA // Odbierz, aby odebrać lub zadzwonić.
- GŁOŚNIK // Głośnik do telefonu.
- WSKAŹNIK OCZEKIWANIA WIADOMOŚCI // Gdy wskaźnikiem jest:
• Czerwony: Masz nową pocztę głosową
• Miga na czerwono: Masz połączenie przychodzące - WYŚWIETLACZ LCD // Twój telefon może się różnić, ale zwykle wyświetla:
• Data i godzina
• Nazwa stacji telefonicznej
• Przedłużenie linii
• Opcje klawiszy programowych - KLAWISZE LINII // Wskazuje stan linii telefonicznej:
• Zielony: Linia jest bezczynna i gotowa do użycia
• Czerwony (stały): Linia jest aktywna lub używana
• Czerwony (ciągłe miganie): Linia jest zawieszona
• Czerwony (miga dwa razy, a następnie brak koloru i cykl powtarzania): linia SCA jest używana
• Pomarańczowy (stałe): linia jest niezarejestrowana (nie może być używana)
• Pomarańczowy (miga): linia nie jest prawidłowo skonfigurowana
• Wył. : Klawisz linii nie jest skonfigurowany - PRZYCISKI SOFTKEY // Znajduje się pod ekranem LCD. Wykonuje funkcje określone na kartach wyświetlanych na ekranie LCD.
- PRZYCISK PRZEWIJANIA NAWIGACJI // Naciśnij w dowolnym kierunku, aby przewijać opcje na ekranie LCD.
- CENTRE SELECT // Naciśnij, aby wybrać podświetloną opcję.
- PRZYCISK WIADOMOŚCI // Naciśnij, aby uzyskać dostęp do poczty głosowej.
- PRZYTRZYMAJ PRZYCISK // Naciśnij, aby zawiesić połączenie.
- PRZYCISK KONFIGURACJI // Naciśnij, aby uzyskać dostęp do menu umożliwiającego konfigurację funkcji i preferencji tego telefonu, dostęp do historii połączeń i wyświetlenie stanu telefonu.
- PRZYCISK WYCISZENIA // Naciśnij, aby wyciszyć lub wyłączyć wyciszenie telefonu. Miga na czerwono oznacza brak połączenia sieciowego.
- PRZYCISK GŁOŚNOŚCI // Służy do regulacji głośności dzwonka, gdy słuchawka jest odłożona, głośności słuchawki, gdy słuchawka jest podniesiona, głośności zestawu słuchawkowego, gdy zestaw słuchawkowy jest aktywny, oraz głośnika, gdy jest aktywny.
- PRZYCISK GŁOŚNIKA // Naciśnij, aby włączyć głośnik.
- PRZYCISK ZESTAWU SŁUCHAWKOWEGO // Naciśnij, aby włączyć zestaw słuchawkowy.
- KLAWIATURA // Naciśnij, aby wybierać numery.
- Podnieś słuchawkę.
- Naciśnij przycisk Głośnik lub Zestaw słuchawkowy.
- Naciśnij przycisk linii i wybierz numer z klawiatury.
- Jeśli połączenie przychodzi na linii głównej, podnieś słuchawkę, naciśnij przycisk Głośnik lub Zestaw słuchawkowy.
- Jeśli połączenie przychodzi na inny przycisk linii, naciśnij ten przycisk.
- Naciśnij przycisk Menu.
- Przewiń i wybierz Preferencje użytkownika.
- Przewiń i wybierz opcję Preferencje audio.
- Przewiń do pozycji Rozszerzenie (klawisz linii), które chcesz zmienić.
- Naciśnij prawą strzałkę.
- Przewiń dzwonki. Naciśnij Odtwórz, aby usłyszeć.
- Naciśnij przycisk Wybierz na wybranym dzwonku.
- Odłóż słuchawkę lub naciśnij klawisz programowy Zakończ. (Uwaga: jeśli używasz głośnika, naciśnij przycisk Głośnik).
- Podnieś słuchawkę lub naciśnij przycisk Głośnik.
- Naciśnij + lub - na przycisku głośności, aby zwiększyć lub zmniejszyć głośność.
- Naciśnij Zapisz, aby zachować nowy poziom.
- Naciśnij przycisk wyciszania na telefonie, aby wyciszyć lub wyłączyć wyciszenie zestawu głośnomówiącego lub słuchawki.
- Wybierz numer pierwszego rozmówcy.
- Naciśnij klawisz programowy conf.
- Posłuchaj sygnału wybierania.
- Wybierz numer drugiej osoby.
- Ponownie naciśnij klawisz programowy conf. (Jeśli się rozłączysz, połączenie konferencyjne zostanie rozłączone).
- W trakcie aktywnego połączenia naciśnij klawisz programowy xfer i wybierz numer telefonu odbiorcy.
- Gdy odbiorca odbierze telefon, wprowadź połączenie.
- Naciśnij klawisz xfer i rozłącz się.
Generuj licencje i zarządzaj nimi na podstawie umów Enterprise Agreement.
Wsparcie licencjonowaniaSamodzielne rozwiązuj typowe problemy licencyjne.
Oprogramowanie i pliki do pobrania
Narzędzie do wyszukiwania błędówZnajdź błędy oprogramowania na podstawie wersji produktu i słowa kluczowego. com/research/home" data-config-metrics-item="Badania dotyczące oprogramowania">Badania dotyczące oprogramowania
Poznaj propozycje Cisco dotyczące obsługiwanych produktów.
Cisco Software CheckerUżyj narzędzia Cisco Software Checker, aby wyszukać porady dotyczące bezpieczeństwa, które odnoszą się do określonych wydań oprogramowania Cisco IOS, IOS XE, NX-OS oraz NX-OS w trybie ACI. com/download/home" data-config-metrics-item="Pobierz oprogramowanie Cisco">Pobierz oprogramowanie Cisco
Uzyskaj najnowsze aktualizacje, poprawki i wydania oprogramowania Cisco.
Centrum IP
Skrócona instrukcja obsługi
WYKORZYSTAJ DOSTĘP DO MOJEGO KONTA, ABY ZWIĘKSZYĆ MOŻLIWOŚCI TELEFONICZNE Wejdź na myaccount. coxbusiness. com i wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło. Twoja nazwa użytkownika znajduje się w adresie e-mail, a hasło zostało przesłane przez Cox Business w wiadomości e-mail. Jeśli zapomniałeś hasła, wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Nie pamiętasz hasła? ” otrzymać tymczasowe hasło.
Często używane funkcje i funkcje
WYŚLIJ POŁĄCZENIE NA POCZTĘ GŁOSOWĄ // Naciśnij klawisz programowy xfer (Przekaż) i wybierz * 55 oraz numer wewnętrzny; następnie naciśnij klawisz wybierania LUB możesz nacisnąć klawisz programowy XferVM wraz z numerem wewnętrznym.
PRZEKAŻ POŁĄCZENIE // Podczas aktywnego połączenia naciśnij klawisz programowy xfer. Wybierz numer, zapowiedz połączenie i ponownie naciśnij klawisz programowy xfer, aby zakończyć przekazywanie.
TRANSFER BLIND // Odbierz połączenie, naciśnij klawisz programowy xfer, wybierz numer odbiorcy i ponownie naciśnij klawisz programowy xfer, aby zakończyć przekazywanie.
PRZEKAZYWANIE POŁĄCZEŃ // Naciśnij klawisz programowy cfwd (Przekazywanie połączeń) i wprowadź numer, na który mają być przekazywane połączenia. Jeśli przekierowujesz połączenia na numer zewnętrzny, użyj odpowiedniego numeru dostępu i numeru kierunkowego. Naciśnij klawisz Połącz. Na wyświetlaczu LCD zostanie wyświetlony komunikat Przekierowane połączenia. Aby anulować przekazywanie połączeń, naciśnij klawisz programowy cfwd (Przekazywanie).
PRZEKAZYWANIE POŁĄCZEŃ NIEDOSTĘPNE // W menu Narzędzia głosowe na Moje konto kliknij Połączenia przychodzące. Wybierz łącze Przekazywanie połączeń nieosiągalne. Wprowadź numer przekierowania połączenia na telefon i kliknij OK.
INTERKOM (PUSH TO TALK) * // Naciśnij * 50 na klawiaturze, aby zainicjować funkcję Naciśnij i mów, wybierz numer wewnętrzny i naciśnij pokrętło. Aby uzyskać dostęp do wszystkich numerów wewnętrznych, użyj funkcji Naciśnij i mów w połączeniu z funkcją Natychmiastowe dzwonienie grupowe, którą może skonfigurować administrator telefonu w Twojej firmie.
SZYBKIE WYBIERANIE* // Jeśli zaprogramowałeś Szybkie wybieranie numeru 8 w MyAccount, podnieś słuchawkę i wprowadź jednocyfrowy kod numeru, z którym chcesz się połączyć, a następnie naciśnij #. Jeśli zaprogramowałeś Szybkie wybieranie numeru 100 w MyAccount, podnieś słuchawkę, naciśnij dwucyfrowy kod numeru, z którym chcesz się połączyć, a następnie naciśnij #.
WEZWAĆ PODWÓZKĘ // Utwórz grupę przejmowania połączeń w MyAccount. Gdy to zrobisz, wybierz * 98 #, aby odebrać dzwoniący numer wewnętrzny w swojej grupie odbioru.
NIE PRZESZKADZAĆ // Naciśnij klawisz programowy dnd (DND). Ekran LCD wskazuje, że funkcja Nie przeszkadzać jest aktywna w telefonie i połączenia są kierowane do poczty głosowej. Aby wyłączyć, ponownie naciśnij przycisk programowy dnd (DND).
UMÓW SIĘ NA KONFERENCJĘ // Wybierz pierwszego rozmówcę, z którym chcesz się połączyć. Gdy osoba odbierze, naciśnij klawisz konf., Aby zawiesić połączenie. Wybierz następny numer, który chcesz dołączyć do połączenia, i naciśnij ponownie conf. Powtórz te czynności, aby dodać do rozmowy maksymalnie 15 uczestników.
PARKUJ / ODBIERZ POŁĄCZENIE // Podczas aktywnego połączenia naciśnij klawisz wstrzymania, usłyszysz drugi ton wybierania i naciśnij * 68 oraz numer wewnętrzny i #. Aby odebrać zaparkowane połączenie z tego numeru wewnętrznego, wybierz * 88 # plus numer wewnętrzny, a następnie naciśnij #.
PORTAL GŁOSOWY * // Review Podręcznik użytkownika VoiceManager dotyczący aktywacji funkcji i ustawienia hasła przed użyciem Voice Portal. Aby zmienić opcje osobistego menedżera statusu przekierowywania połączeń, wybierz numer dostępu Voice Portal dla swojego obszaru ___________ i wprowadź 10-cyfrowy numer telefonu oraz kod dostępu Voice Portal.
ZJEDNOCZONE WIADOMOŚCI * // Z menu Poczta głosowa / Narzędzia portalu w MyAccount wybierz opcję Messaging Controls. Kliknij łącze Preferencje przekazywania poczty głosowej i powiadomień. Wpisz adres e-mail, na który chcesz wysyłać wiadomości głosowe. Zaznacz pole wyboru Dołącz wiadomość głosową. Wybierz przycisk radiowy po lewej stronie preferowanej opcji dyspozycji wiadomości głosowej. Kliknij łącze Zapisz.
* Ta funkcja może wymagać skonfigurowania przed użyciem.
Wyświetlacz telefonu
Model Cisco SPA504G ma cztery klawisze linii, telefon SPA508G ma osiem klawiszy linii, a SPA525G2 ma pięć klawiszy linii.
Opis funkcji
Core Calling Actions
Nawiązywanie i odbieranie połączenia
Zmiana dzwonka
Zakończenie połączenia
Regulacja głośności
Wyciszanie telefonu
Bezczynny telefon
ponowne wybieranie // Łączy ostatnio wybrany numer.
reż // Otwiera wstępnie skonfigurowaną książkę adresową.
cfwd // Przekierowuje połączenia przychodzące na inny numer telefonu.
dd // Nie przeszkadzać. Zapobiega dzwonieniu połączeń przychodzących w telefonie. Połączenia są automatycznie przekazywane do poczty głosowej, jeśli ten numer ma skrzynkę pocztową.
SCROLL> lcr // Ostatni zwrot połączenia. Ponownie wybiera ostatnie połączenie przychodzące.
PTT // Naciśnij i mów. Włącza funkcjonalność domofonu.
Phone Softkey Descriptions
Podczas rozmowy
Zakończ rozmowę // Kończy połączenie.
konf. // Łączy dwa lub więcej połączeń. Aby zorganizować połączenie konferencyjne:
bxfer // Przekazuje połączenie bez przedstawiania dzwoniącego.
xfer // Zawiesza połączenie na czas wybierania numeru, na który ma zostać przekazane połączenie.
PRZEWIŃ> XferVM // Przekierowuje połączenie do poczty głosowej.
trzymać // Zawiesza połączenie.
Podczas oczekiwania
wznawianie // Ponownie wznawia zawieszone połączenie.
Zakończ rozmowę // Kończy połączenie.
nowe połączenie // Nawiązuje nowe połączenie.
ponowne wybieranie // Łączy ostatnio wybrany numer.
PRZEWIŃ> XferVM // Przekierowuje połączenie do poczty głosowej. Przekierowuje połączenia przychodzące na inny numer telefonu.
Niektóre funkcje mogą być ograniczone przez administratora telefonu.
Skrót wybierania numerów podczas korzystania z kodów dostępu do funkcji: Naciśnij symbol #, aby zakończyć dowolny ciąg wybierania, aby uzyskać szybsze połączenie.
Aby uzyskać więcej informacji na temat IP Centrex, przejdź do mojekonto. com i kliknij łącze Dowiedz się więcej.
Usługi nie są dostępne na wszystkich obszarach. Mogą obowiązywać inne ograniczenia. Aby uzyskać pomoc techniczną, zadzwoń pod numer 1. 866. 272. 5777.
Kody dostępu do często używanych funkcji
Zawsze przekierowuj połączenia - Aktywuj - * 72
Zawsze przekierowywanie połączeń - Wyłącz - * 73
Przekazywanie połączeń Brak odpowiedzi - Aktywuj - * 92
Przekazywanie połączeń Brak odpowiedzi - Wyłącz - * 93
Parkowanie połączeń - naciśnij Zawieś> * 68> Numer wewnętrzny
Call Park Retrieve - Podnieś słuchawkę lub naciśnij przycisk trybu głośnomówiącego> * 88 #> wprowadź numer wewnętrzny, na którym zaparkowane jest połączenie> #
Odbierz połączenie - naciśnij * 98, aby odebrać numer wewnętrzny dzwonka. Naciśnij * 97> Numer wewnętrzny> #, aby odebrać określony numer wewnętrzny
Call Return - * 69
Połączenie oczekujące - Aktywuj - * 43
Połączenie oczekujące - Dezaktywuj - # 43
Bezpośredni transfer poczty głosowej - naciśnij transfer (xfer), a następnie * 55> Numer wewnętrzny> #
Domofon (Push to Talk) - * 50> Numer wewnętrzny> #
Call Forward Remote Access - Wybierz lokalny numer zdalnego dostępu do portalu Voice> Wprowadź 10-cyfrowy numer stacji IP Centrex i kod dostępu
IP Centrex Cisco SPA504G Podręcznik użytkownika telefonu IP - Zoptymalizowany PDF
IP Centrex Cisco SPA504G Podręcznik użytkownika telefonu IP - Oryginalny plik PDF
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się