Przegląd sprzętu Honeywell Excel 10 W7752f

Honeywell Excel 10 W7752f to przeglądowy system do automatyzacji procesów produkcyjnych. System składa się z kontrolera PLC, sterownika wizualizacji wizualnej, komputera, oprogramowania i narzędzi do sterowania procesem. System jest zaprojektowany z myślą o zwiększeniu wydajności, jakości i bezpieczeństwa w przemyśle, a jego kompaktowa konstrukcja sprawia, że jest łatwy do zainstalowania i konfiguracji. Honeywell Excel 10 W7752f oferuje wszechstronne wsparcie dla wielu technologii, w tym klawiatur, interfejsów, kontrolerów, systemów wejść/wyjść oraz systemów sterowania robotami. System oferuje szereg funkcji takich jak kontrola procesów, śledzenie przepływu produktów, monitorowanie jakości, zarządzanie danymi, raportowanie i kontrola bezpieczeństwa.

Ostatnia aktualizacja: Przegląd sprzętu Honeywell Excel 10 W7752f

Pomoc techniczna dla systemu Windows 7 zakończyła się 14 stycznia 2020 r.

Zalecamy migrację do systemu Windows 11, aby w dalszym ciągu otrzymywać aktualizacje zabezpieczeń od firmy Microsoft.

Dowiedz się więcej

System Windows może automatycznie pobierać zalecane sterowniki oraz szczegółowe informacje dotyczące sprzętu i urządzeń. Jest to dobry sposób zapewnienia prawidłowego działania sprzętu i urządzeń.

Sterowniki i informacje

System Windows może znajdować i pobierać dwa rodzaje aktualizacji dla urządzeń podłączonych do komputera:

  • Sterowniki. Sterownik to oprogramowanie umożliwiające komputerowi komunikację z urządzeniami sprzętowymi. Bez sterowników urządzenia podłączone do komputera, na przykład mysz czy zewnętrzny dysk twardy, nie będą działać prawidłowo. System Windows może automatycznie sprawdzać, czy są dostępne sterowniki dla nowych urządzeń podłączonych do komputera.

    W przypadku sprzętu, który był podłączony do komputera w przeszłości, zaktualizowane sterowniki mogą stać się dostępne w późniejszym terminie. ale te sterowniki nie są instalowane automatycznie. Aby zainstalować te aktualizacje opcjonalne, przejdź do usługi Windows Update w Panelu sterowania, sprawdź dostępność aktualizacji, a następnie wyświetl i zainstaluj aktualizacje sterowników dostępne dla tego komputera.

  • Informacje. System Windows może pobierać ikony w wysokiej rozdzielczości dla wielu urządzeń sprzętowych podłączonych do komputera wraz ze szczegółowymi informacjami na ich temat, takimi jak nazwa produktu, producent i numer modelu, a nawet dokładne dane o możliwościach synchronizacji urządzenia. Te szczegółowe informacje mogą ułatwić odróżnienie podobnych urządzeń podłączonych do komputera, takich jak różne telefony komórkowe.

W dowolnym momencie można sprawdzić, czy usługa Windows Update znalazła nowe sterowniki i ikony dla sprzętu, szczególnie jeśli ostatnio zainstalowano nowe urządzenie. Jeśli chcesz, aby usługa Windows Update automatycznie wyszukiwała najnowsze sterowniki i ikony, wykonaj następujące czynności:

    Otwórz menu Urządzenia i drukarki, klikając przycisk Start , a następnie w menu Start kliknij polecenie Urządzenia i drukarki.

    Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę komputera, a następnie kliknij pozycję Ustawienia instalacji urządzenia.

    Kliknij pozycję Tak, zrób to automatycznie (zalecane), a następnie kliknij pozycję Zapisz zmiany. Jeśli zostanie wyświetlony monit o hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub podaj potwierdzenie.

Jeśli pozycja Tak jest już wybrana, kliknij pozycję Anuluj, aby zamknąć okno dialogowe.

Aby uzyskiwać wszystkie ważne i zalecane aktualizacje dla komputera i urządzeń, upewnij się, że usługa Windows Update jest włączona i prawidłowo skonfigurowana.

Nawet jeśli usługa Windows Update jest skonfigurowana do automatycznego pobierania i instalowania wszystkich aktualizacji ważnych i zalecanych, możesz nie uzyskać wszystkich zaktualizowanych sterowników dostępnych dla Twoich urządzeń. Na przykład aktualizacje opcjonalne mogą obejmować zaktualizowane sterowniki udostępnione dla wcześniej zainstalowanego sprzętu lub urządzeń. System Windows nie pobiera ani nie instaluje automatycznie aktualizacji opcjonalnych, ale otrzymasz powiadomienie, gdy będą one dostępne.

Aby uzyskać wszystkie dostępne aktualizacje dla swoich urządzeń, sprawdzaj okresowo w usłudze Windows Update wszystkie dostępne aktualizacje, łącznie z opcjonalnymi. Możesz przeglądać dostępne aktualizacje, a następnie wybierać je z listy aktualizacji znalezionych przez system Windows dla komputera. W tym celu:

Otwórz usługę Windows Update, klikając przycisk Start . W polu wyszukiwania wpisz Update, a następnie na liście wyników kliknij pozycję Windows Update.

W lewym okienku kliknij pozycję Sprawdź, czy są aktualizacje, a następnie poczekaj, aż system Windows sprawdzi, czy są dostępne najnowsze aktualizacje dla Twojego komputera.

Jeśli są dostępne jakieś aktualizacje, kliknij link w polu w obszarze Windows Update, aby uzyskać więcej informacji na ich temat. Każdy typ aktualizacji może zawierać sterowniki.

Na stronie Wybierz aktualizacje, które chcesz zainstalować wyszukaj aktualizacje dla urządzeń sprzętowych, zaznacz pole wyboru obok każdego sterownika, który chcesz zainstalować, a następnie kliknij przycisk OK. Mogą nie być dostępne żadne aktualizacje sterowników.

Na stronie Windows Update kliknij pozycję Zainstaluj aktualizacje.

Uwagi: 

  • Usługa Windows Update informuje, czy aktualizacja jest ważna, zalecana, czy opcjonalna.

    Niektóre aktualizacje wymagają ponownego uruchomienia komputera.

    Usługa Windows Update poinformuje, czy aktualizacje zostały pomyślnie zainstalowane.

    Najlepiej jest zezwolić systemowi Windows na automatyczne instalowanie sterowników. Czasami system Windows może nie być w stanie znaleźć sterownika dla urządzenia. W takim przypadku możesz wyszukać sterownik lub aktualizację dla urządzenia w witrynie internetowej jego producenta albo spróbować zainstalować oprogramowanie dostarczone z urządzeniem.

    Device Stage to nowa funkcja w tej wersji systemu Windows. Wyświetla ona szczegółowe informacje na temat urządzenia i zadań, które możesz dzięki niemu wykonać. Gdy podłączysz urządzenie zgodne z funkcją Device Stage do komputera, zostanie ona automatycznie uruchomiona. Czasami funkcja Device Stage może zostać uruchomiona, ale nie wyświetlić żadnego lub wszystkich zadań i informacji dotyczących urządzenia. Oto kilka możliwych przyczyn takiej sytuacji i opis zalecanego postępowania:

    Uwaga: Jeśli podłączysz do komputera urządzenie, które powinno obsługiwać funkcję Device Stage, ale zostaje otwarte tylko okno Autoodtwarzanie, skontaktuj się z producentem urządzenia. Dowiedz się, czy są dostępne aktualizacje oprogramowania lub oprogramowania układowego umożliwiające współdziałanie urządzenia z funkcją Device Stage, i potwierdź, że urządzenie rzeczywiście obsługuje funkcję Device Stage.

    Funkcja Device Stage może wymagać Twojej zgody na pobranie informacji o urządzeniu. Sprawdź, czy w oknie funkcji Device Stage widoczny jest komunikat o dostępności zaktualizowanych informacji, i postępuj zgodnie z instrukcjami.

    Komputer może nie mieć połączenia z Internetem. Funkcja Device Stage nie może pobierać informacji o urządzeniu, jeśli komputer jest w trybie offline. Spróbuj podłączyć urządzenie później, gdy komputer będzie działać w trybie online.

    Funkcja Device Stage może próbować pobrać informacje o urządzeniu. Poczekaj kilka minut i sprawdź, czy funkcja Device Stage może znaleźć informacje, zwłaszcza przy pierwszym podłączeniu urządzenia do komputera. Funkcja Device Stage będzie próbować pobrać informacje o urządzeniu, nawet jeśli lokalizacja, w której te informacje są przechowywane, jest zajęta. Jeśli nie chcesz czekać, spróbuj ponownie podłączyć urządzenie później.

  • Oferuję przeglądy sprzętu do prac na wysokości, parków linowych a także wykorzystywanego na ściankach wspinaczkowych. Wykonuję kontrole sprzętu alpinistycznego, wspinaczkowego i budowlanego. Oferuję przeglądy okresowe (coroczne oraz częstsze), jak również przeglądy fabryczne (po okresie użytkowania).

    W skład SOI wchodzą między innymi uprzęże i szelki bezpieczeństwa, liny, lonże z absorberem, przyrządy, kaski i hełmy ochronne.

    Potrzebujesz skontrolować swój Sprzęt Ochrony Indywidualnej (SOI)? Potrzebujesz sprawdzić czy używany sprzęt wysokościowy jest bezpieczny? Zapraszam do kontaktu

    Marki

    Jestem certyfikowanym kontrolerem wiodących na rynku marek. Wykonuję przeglądy sprzętu wysokościowego, wspinaczkowego i do parków linowych następujących marek:
    – Petzl
    – Singing Rock
    – CT (Climbing Technology)
    – Lanex
    – Tendon
    – Kong
    – Camp
    – Cassin
    – Beal
    – Skylotec
    – Rock Empire
    – Assecuro
    – Kratos Safety
    – VI. 6+

    Potrzebujesz wykonać przeglądy sprzętu do prac na wysokości lub wspinaczkowego innej marki? Skontaktuj się ze mną i dowiedz się czy możliwe jest wykonanie kontroli.

    Po co wykonywać przeglądy SOI?

    Konieczność wykonywania przeglądów sprzętu alpinistycznego wynika z elementarnych podstaw bezpieczeństwa prac na wysokości oraz obowiązujących przepisów. W interesie każdego użytkownika wykorzystującego sprzęt chroniący przed upadkiem z wysokości jest dbanie o jego stan. W końcu to on zawierza mu swoje zdrowie i życie. Podstawą bezpieczeństwa jest znajomość sprzętu z którego się korzysta oraz jego indywidualna kontrola przed i w trakcie użytkowania.

    Na podstawie normy EN 365, a także innych przepisów, wymagane są również przeglądy okresowe. Każdy element środków ochrony indywidualnej powinien zostać skontrolowany przez autoryzowanego przez producenta inspektora co najmniej raz na 12 miesięcy. W sytuacji wystąpienia udarów lub zdarzeń, które mogły uszkodzić sprzęt, konieczne jest wykonanie przeglądu dodatkowego.

    Pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikom SOI. W jego obowiązku jest dopilnowanie, by ten sprzęt był okresowo kontrolowany przez osoby kompetentne. W przypadku zdarzenia wypadkowego to pracodawca będzie musiał udowodnić, że używany sprzęt ochrony indywidualnej był dopuszczony do użytku. Nie zwalnia to jednak pracownika z dbałości o sprzęt.

    Warto pamiętać, że konieczność wykonywania okresowych kontroli sprzętu, wynika również z instrukcji obsługi oraz warunków gwarancji.

    Przygotowanie sprzętu do przeglądu

    Pamiętaj, aby dostarczany do nas sprzęt był czysty. Tylko taki jesteśmy w stanie rzetelnie skontrolować. Konieczność jego wyczyszczenia może wiązać się z naliczeniem dodatkowych opłat. Upewnij się również, że indywidualne numery identyfikacyjne są widoczne. Sprzęt nieposiadający oznaczeń producenta powinien zostać wycofany z użycia.

    Do każdego elementu przekazywanego do przeglądu dołącz kartę przeglądów okresowych. W przypadku nieposiadania takiej karty, oferuję również jej założenie (szczegóły w cenniku poniżej).

    Przeglądy SOI – cennik

    Oferuję rabaty oraz indywidualne wyceny przy większych zleceniach, jak również dla osób wykonujących u mnie regularne przeglądy. 

    Podane ceny są cenami brutto. Wystawiam faktury VAT.

    • Przegląd uprzęży pełnej: 35 zł
    • Przegląd uprzęży biodrowej: 30 zł
    • Przegląd uprzęży piersiowej: 15 zł
    • Przegląd szelek bezpieczeństwa: 30-35 zł
    • Przegląd bloczka: 15 zł
    • Przegląd taśmy stanowiskowej: 7, 5 zł
    • Przegląd kasku: 15 zł
    • Przegląd lonży: 7, 5 zł
    • Przegląd absorbera: 20 zł
    • Przegląd liny – pierwsze 10 mb: 7, 5 zł
    • Przegląd liny – kolejny metr: 0, 50 zł
    • Przegląd łączników (karabinki, zatrzaśniki, mailony): 7, 5 zł
    • Przegląd przyrządów prostych – zaciskowych, zjazdowych, autoasekuracyjnych (np. rolka, ZigZag, Locker): 15 zł
    • Przegląd przyrządów złożonych – zaciskowych, zjazdowych, autoasekuracyjnych (np. Ascension, ASAP, I’D S, Rig): 30 zł
    • Założenie dokumentacji SOI: 5 zł
    • Wysyłka kurierska (do 30 kg): 15 zł

    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądu i naprawy sprzętu lotniskowego 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; a także w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ
    i w ogólnych warunkach umowy (dla poszczególnych części zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ).

    Sprzęt lotniskowy podlegający przeglądom okresowym i naprawom:
    oczyszczarki lotniskowe (zabudowa i podwozie), odkurzacze lotniskowe (zabudowa
    i podwozie), polewarko-zmywarki (zabudowa i podwozie), zgarniacze śniegu na samochodzie (zabudowa i podwozie)

    Szczegółowy wykaz sprzętu lotniskowego podlegający przeglądom okresowym:
    a) oczyszczarki lotniskowe
    - CJS 914 SUPER II na sam MERCEDES ACTROS o nr SL-13006 (zabudowa i podwozie),
    - TJS 560 na sam. MERCEDES ACTROS o nr SL-13020 (zabudowa i podwozie),
    - TJS 560 na sam. MERCEDES ACTROS o nr SL-13021(zabudowa i podwozie),
    b) odkurzacze lotniskowe
    - AS 990 na sam. MERCEDES AXOR 1824 o nr SL-40333 (zabudowa i podwozie),
    - AS 750 M-1 na sam. VOLVO FM7 o nr L-01538 (zabudowa i podwozie),
    - BEAM 9500 na sam. MERCEDES ACTROS o nr IN-05524 (zabudowa i podwozie)
    c) polewarko-zmywarki
    - MPZ 8000 na sam. MERCEDES AXOR 1824 o nr IN-30014 (zabudowa i podwozie),
    - ORION PP-2 na sam. MAN TGM 26. 290 o nr fab. 47 (zabudowa i podwozie),
    - MPZ 8000 na sam. JELCZ 422 o nr L-01515 (zabudowa),
    d) zgarniacze śniegu na samochodzie
    - pojazd MERCEDES UNIMOG U400, HIAB ŻURAW nr fab. BL099HP00001, kosiarka UNA 500, Głowica odśnieżająca KFS- 950 (zabudowa i podwozie),
    - pojazd MERCEDES UNIMOG U400, HIAB ŻURAW nr fab. BL099HP00005 kosiarka UNA 500, Głowica odśnieżająca KFS- 950 (zabudowa i podwozie),
    - pojazd MERCEDES UNIMOG U 400, kosiarka TORTELLA (zabudowa i podwozie)

    2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 niezależnych części:

    Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje 14 zadań:

    Zadanie nr 1 – usługa w zakresie wykonania przeglądów zabudowy odkurzacza, oczyszczarek, polewarko – zmywarki oraz rozsypywarki środków chemicznych:
    • Odkurzacza lotniskowego AS750 M-1 o nr L-01538 (zabudowa);
    • Oczyszczarki lotniskowej TJS 560 o nr SL-13021(zabudowa);
    • Oczyszczarki lotniskowej TJS 560 o nr SL-13020(zabudowa);
    • Polewarko – zmywarki MPZ 8000 o nr IN-30014(zabudowa)

    Zadanie nr 2 – usługa w zakresie wykonania przeglądów żurawi typu HIAB:
    • Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01375 (dotyczy żurawia typu HIAB – zabudowa);
    • Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01376 (dotyczy żurawia typu HIAB – zabudowa).
    Zadanie nr 3 – Usługa w zakresie wykonania wymiany przewodów hydraulicznych polewarki lotniskowej:
    • Polewarka lotniskowa MAN TGM PP2 ORION o nr 47 (dotyczy zabudowy).

    Zadanie nr 4 – Usługa w zakresie wykonania przeglądów pojazdów marki Mercedes:
    • Pojazd marki Mercedes AXOR 1824 o nr UA-04009 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes AXOR 1824 o nr UC-02851(dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes ACTROS o nr SL-13006 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes ACTROS o nr SL-13021(dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes ACTROS o nr SL-13020 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes AXOR 1824 o nr UC-02846(dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);

    Zadanie nr 5 – Usługa w zakresie wykonania przeglądów pojazdów marki Mercedes UNIMOG:
    • Pojazd marki Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01617 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01375 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
    • Pojazd marki Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01376 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes).

    Zadanie nr 6 – Usługa w zakresie wykonania przeglądu pojazdu marki MAN TGM:
    • Pojazd marki MAN TGM 26. 290 o nr UD-01530 (dotyczy podwozia czyli pojazdu MAN).

    Zadanie nr 7 – Usługa w zakresie wykonania przeglądów silników zabudowy:
    • SILNIK zabudowy marki Mercedes Czyszczarki o nr SL-13006 (dotyczy silnika zabudowy);
    • SILNIK zabudowy marki Mercedes o nr SL-13020 (dotyczy silnika zabudowy);
    • SILNIK zabudowy marki Mercedes o nr SL-13021 (dotyczy silnika zabudowy);
    • SILNIK zabudowy marki Mercedes o nr SL-40333(dotyczy silnika zabudowy);
    • SILNIK zabudowy marki Mercedes o nr IN 05524 (dotyczy silnika zabudowy);

    Zadanie nr 8 – Usługa w zakresie wykonania przeglądu odkurzacza lotniskowego BEAM:
    • Odkurzacz lotniskowy BEAM 9500 o nr IN-05524 (dotyczy zabudowy).

    Zadanie nr 9 – Usługa w zakresie wykonania napraw odkurzaczy lotniskowych, oczyszczarek i polewarko – zmywarki:
    • Odkurzacza lotniskowego AS750 M-1 o nr L-01538 (zabudowa);
    • Odkurzacza lotniskowego AS 990 o nr SL-40333 (zabudowa);
    • Oczyszczarki lotniskowej CJS 914 o nr SL-13006 (zabudowa);
    • Oczyszczarki lotniskowej TJS 560 o nr SL-13020 (zabudowa);
    • Oczyszczarki lotniskowej TJS 560 o nr SL-13021(zabudowa);
    • Polewarko – zmywarki MPZ 8000 o nr IN-30014 (zabudowa).

    Zadanie nr 10 – Usługa w zakresie naprawy zabudowy żurawia typu HIAB:
    • Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01375 (dotyczy żurawia typu HIAB – zabudowa).

    Zadanie nr 11 – Usługa w zakresie wykonania naprawy pojazdu marki Mercedes:
    • Pojazd marki Mercedes ACTROS o nr SL-13006 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes).

    Zadanie nr 12 – Usługa w zakresie wykonania naprawy silnika zabudowy marki Mercedes:
    • SILNIK zabudowy marki Mercedes o nr SL-13006 (dotyczy silnika zabudowy)

    Zadanie nr 13 – Usługa w zakresie wykonania naprawy zabudowy odkurzacza lotniskowego:
    • Odkurzacz lotniskowy BEAM 9500 o nr IN-05524 (dotyczy zabudowy).

    Zadanie nr 14 - Usługa w zakresie wykonania wymiany elastycznych przewodów hydraulicznych:
    • Odkurzacz lotniskowyAS990 o nr SL-40333;
    • Oczyszczarka lotniskowa CJS 914 o nr SL-13006;
    • Polewarko-zmywarka MPZ 8000 o nr L-01515;
    • Rozsypywarka środków chemicznych NIDO o nr L-01466

    3. Dla każdej pozycji sprzętu lotniskowego, wymienionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania jednorazowego przeglądu – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ za cenę wskazaną w formularzu ofertowym – załączniku Nr 1 do SIWZ (cena brutto przeglądu). Cena uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem przeglądu, tj. m. in. koszty dojazdu do Zamawiającego, koszty materiałów i płynów eksploatacyjnych (oleje, smary) i innych części niezbędnych do wykonania przeglądu (części zamiennych wynikających
    z technologii przeglądu), roboczogodziny, a w przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do stacji obsługi Wykonawcy koszty z tym związane ponosi Wykonawca; oraz wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe (dla zadań: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 – usługi w zakresie przeglądu sprzętu lotniskowego).
    Dla każdej pozycji sprzętu lotniskowego, wymienionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania jednorazowej naprawy – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, za cenę wskazaną w formularzu ofertowym – załączniku Nr 1 do SIWZ (cena brutto naprawy). Cena uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem naprawy, tj. koszty dojazdu do Zamawiającego, koszty materiałów i płynów eksploatacyjnych (oleje, smary) i innych części niezbędnych do wykonania naprawy, roboczogodziny, a w przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do stacji obsługi Wykonawcy koszty z tym związane ponosi Wykonawca; oraz wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe (dla zadań: 3, 9, 10, 11, 12, 13, 14 – usługi w zakresie napraw sprzętu lotniskowego).

    4. Sposób wykonania usługi:

    Sposób realizacji zamówienia dla zadań: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 – usługi w zakresie przeglądu sprzętu lotniskowego
    1) Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie wykonać przeglądy wszystkich pozycji sprzętów w ramach danego zadania od dnia podpisania umowy w terminie:
    Zadanie nr 1 do dnia 10. 11. 2020r.
    Zadanie nr 2 do dnia 10.
    Zadanie nr 4 do dnia 10.
    Zadanie nr 5 do dnia 10.
    Zadanie nr 6 do dnia 10.
    Zadanie nr 7 do dnia 10.
    Zadanie nr 8 do dnia 10.

    2) Usługa przeglądu sprzętu lotniskowego będzie wykonywana na terenie 41. Koszt dojazdu Wykonawcy do Zamawiającego powinien być wliczony w zaoferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - nie podlega on odrębnej zapłacie.
    3) Dla każdej pozycji sprzętu lotniskowego, wymienionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania jednorazowego przeglądu – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ za cenę wskazaną w formularzu ofertowym – załączniku Nr 1 do SIWZ (cena brutto przeglądu). koszty dojazdu do Zamawiającego, koszty materiałów i płynów eksploatacyjnych (oleje, smary) i innych części niezbędnych do wykonania przeglądu (części zamiennych wynikających z technologii przeglądu), roboczogodziny,
    a w przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do stacji obsługi Wykonawcy koszty z tym związane ponosi Wykonawca; oraz wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe.
    4) W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do stacji obsługi Wykonawcy koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Koszt ten nie będzie podlegał odrębnej zapłacie.
    5) W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów wszystkich pojazdów danego zadania do określonego dnia zgodnie
    z wykazem terminów realizacji prac dla poszczególnych zadań wskazanych w pkt 1) - do dnia 10. 2020r..
    6) Wykonawca zobowiązuje się po każdorazowym wykonaniu usługi przeglądu danego sprzętu dostarczyć do Zamawiającego poprawnie wystawioną fakturę VAT
    w następnym dniu roboczym po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru usługi.
    7) Przeglądy sprzętu lotniskowego będą wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi, przewidzianymi dla danego sprzętu.
    8) W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej nienależytym wykonaniem przez Wykonawcę przeglądu sprzętu lotniskowego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii na własny koszt łącznie z wymianą uszkodzonych części.
    9) Wykonanie usługi przeglądu będzie potwierdzone przez strony lub ich przedstawicieli
    w formie protokołu wykonania usługi. W przypadku, gdy Zamawiający lub jego przedstawiciel stwierdzi niewłaściwe lub nieprawidłowe wykonanie usługi (niezgodne
    z umową), ma on prawo do odmowy podpisania protokołu wykonania usługi. Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach.
    10) Strony komisyjnie przystąpią do sprawdzenia wykonania usługi. W przypadku potwierdzenia niewykonania lub nieprawidłowego wykonania usługi Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie stwierdzone nieprawidłowości, na własny koszt,
    w terminie 7 dni kalendarzowych (siedmiu dni) od dnia ich stwierdzenia.
    11) Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej na terenie bazy sprzętu Zamawiającego.

    12) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla zadań: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8:

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych pojazdów mechanicznych oraz zabudów specjalnych sprzętu lotniskowego Zamawiającego.

    OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZACE ZAMÓWIENIA:
    a) Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia,
    b) Wykonawca jako wytwórca odpadów wytworzonych podczas prowadzenia przeglądów ponosi odpowiedzialność za ich zagospodarowanie,
    c) Za wszystkie szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania przeglądu odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
    d) Wykonawca wykona przeglądy wynikające z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdów i sprzętu, zgodnie z wymogami producenta określonymi w instrukcjach obsług.
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie czynności obsługowych oraz dostarczenia materiałów i części niezbędnych do ich wykonania,
    Przeglądy okresowe obejmują następujące czynności obsługowe (w zależności od realizowanej części –zadania):
    - wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa, kabiny, AdBLov, klimatyzacji, w pojazdach
    i sprzętach,
    - wymiana filtra paliwa separatora,
    - wymiana oleju w silnikach spalinowych,
    - wymiana osuszacza powietrza,
    - wymiana płynu hamulcowego w pojazdach,
    - wymiana oleju w układach hydraulicznych,
    - wymiana oleju w przekładni rozdzielczej,
    - wymiana oleju w pompie wysokiego ciśnienia,
    - wymiana filtru powietrza wstępnego i dokładnego,
    - sprawdzenie poprawności działania pomp hydraulicznych,
    - wymiana filtrów oleju hydraulicznego,
    - sprawdzenie szczelności układu hydraulicznych,
    - sprawdzenie działania układu sterowania pompami ciśnieniowymi,
    - przesmarowanie miejsc smarnych,
    - wykonanie przeglądu S12,
    - dokręcenie szpilek mocujących do ramy,
    - ocena stanu technicznego przy pomocy diagnostyki komputerowej, skanowanie modułów, kasowanie zapamiętanych błędów, zapis wykonanych obsług
    (szczegółowe zakresy czynności do wykonania w ramach przeglądów dla danego zadania określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ).
    e) Wykonawca musi dysponować urządzeniem, które umożliwi diagnostykę komputerową pojazdu i sprzętu

    WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
    a) Części i materiały, których użycie jest konieczne do wykonania przeglądów (filtry, oleje, płyny eksploatacyjne itp. ) zapewni Wykonawca.
    b) Cena realizacji zamówienia zawiera cenę usługi, materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia oraz części zamiennych wynikających z technologii przeglądu.
    c) Części zamienne użyte do wykonania przeglądów muszą być fabrycznie nowe
    (z gwarancją) przeznaczone do danego typu sprzętu i pojazdu wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją oraz standardami ustalonymi przez producenta sprzętu.
    d) Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady.
    e) Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na wykonane przeglądy i na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne (Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane usługi przeglądu sprzętu lotniskowego i na zastosowane części zamienne i materiały eksploatacyjne - na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) liczone od dnia odbioru usługi, potwierdzonego protokołem wykonania usługi podpisanym bez uwag przez strony.
    f) Podstawą wystawienia faktury będzie oryginał protokołu bezusterkowego odbioru przeglądu potwierdzony przez upoważnionych przedstawicieli stron.
    g) Przeglądy muszą być wykonane w miejscu stacjonowania pojazdu i sprzętu,
    w przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do stacji obsługi Wykonawcy koszty
    z tym związane ponosi Wykonawca: oraz wszystkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe.
    h) Po wykonaniu przeglądu Wykonawca dokona odpowiednich zapisów w dokumentacji serwisowej sprzętu.
    i) Po wykonaniu przeglądu Użytkownik wraz z Wykonawcą sporządzi dla każdego egzemplarza sprzętu protokół odbioru.
    j) Wykonawca zobowiązuje się wykonać obsługę zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz aktualną wiedzą techniczną.
    k) Wykonawca gwarantuje, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz kadrowym, niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotowej usługi.
    W szczególności osoby realizujące usługę winny posiadać niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w wykonywaniu obsług oczyszczarek lotniskowych, odkurzaczy lotniskowych, polewarko-zmywarek, zgarniaczy śniegu na pojazdach określonych
    w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj sprzętu w zależności od realizowanej części zamówienia).
    l) Wykonawca do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia musi posiadać specjalistyczny sprzęt diagnostyczny. Użycie specjalistycznego sprzętu diagnostycznego, w tym oprogramowania, musi gwarantować pełną diagnostykę sprzętu i wskazywać wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, tj. zapewnić w pełnym zakresie sprawdzenie sprzętu i wskazanie wszystkich czynności niezbędnych do wykonania w celu zapewnienia sprawnego i właściwego funkcjonowania sprzętu.
    m) Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
    n) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji usługi oraz za jakość wykonywanych prac. Wykonawca będzie odpowiadać ponadto za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi przez niego pracami. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód w obrębie realizowanych prac, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia lub naprawy na własny koszt,
    a gdy okaże się to niemożliwe, poniesie on koszty odszkodowania lub zadośćuczynienia.
    o) W przypadku uszkodzenia sprzętu lotniskowego z winy wykonawcy Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy odszkodowania w wysokości umożliwiającej pełne odtworzenie pojazdów.
    p) Wykonawca przy realizacji umowy będzie stosował materiały eksploatacyjne oraz części zamienne wolne od wad fizycznych i prawnych.

    Sposób realizacji zamówienia dla zadań: 3, 9, 10, 11, 12, 13, 14 – usługi w zakresie napraw sprzętu lotniskowego
    1) Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie wykonać naprawy wszystkich pozycji sprzętów w terminie:
    Zadanie nr 3 do dnia 06.
    Zadanie nr 9 do dnia 06.
    Zadanie nr 10 do dnia 06.
    Zadanie nr 11 do dnia 06.
    Zadanie nr 12 do dnia 06.
    Zadanie nr 13 do dnia 06.
    Zadanie nr 14 do dnia 06.

    2) Usługa napraw sprzętu lotniskowego będzie wykonywana na terenie 41.
    3) Dla każdej pozycji sprzętu lotniskowego, wymienionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania jednorazowej naprawy – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, za cenę wskazaną w formularzu ofertowym – załączniku Nr 1 do SIWZ (cena brutto naprawy). koszty dojazdu do Zamawiającego, koszty materiałów i płynów eksploatacyjnych (oleje, smary)
    i innych części niezbędnych do wykonania naprawy, roboczogodziny, a w przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do stacji obsługi Wykonawcy koszty z tym związane ponosi Wykonawca; oraz wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe.
    5) W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi naprawy wszystkich pojazdów danego zadania do określonego dnia zgodnie
    z wykazem terminów realizacji prac dla poszczególnych zadań wskazanych w pkt 1).
    6) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego poprawnie wystawioną fakturę VAT w następnym dniu roboczym po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru usługi.
    7) Naprawy sprzętu lotniskowego będą wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi, przewidzianymi dla danego sprzętu.
    8) W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej nienależytym wykonaniem przez Wykonawcę naprawy sprzętu lotniskowego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii na własny koszt łącznie z wymianą uszkodzonych części.
    9) Wykonanie usługi naprawy będzie potwierdzone przez strony lub ich przedstawicieli
    w formie protokołu wykonania usługi.
    10) Części i materiały niezbędne do wykonania napraw, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie.
    11) Części zamienne użyte do wykonania napraw muszą być fabrycznie nowe
    (z gwarancją) przeznaczone do danego typu pojazdu lub sprzętu oraz wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją oraz standardami ustalonymi przez producenta sprzętu.
    12) Strony komisyjnie przystąpią do sprawdzenia wykonania usługi.
    13) Wykonawca jako wytwórca odpadów wytworzonych podczas prowadzenia napraw ponosi odpowiedzialność za ich zagospodarowanie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie
    o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz U. z 2020 poz. 797 z późn. zm. )
    14) Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej na terenie bazy sprzętu Zamawiającego.

    UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej sprzętu, na którym będzie wykonywana usługa przeglądu/naprawy –
    w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko w celu sprawdzenia warunków związanych
    z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.

    Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez Wykonawców (dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty).
    Zainteresowani wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert mogą dokonać wizji lokalnej w na terenie bazy sprzętu Zamawiającego.

    Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 16 września 2020 r. (środa) o godz. 10. 00 do kompleksu wojskowego Dęblin - Lotnisko, 08-521 Dęblin (brama główna - biuro przepustek).
    Z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie wizji lokalnej można skontaktować się pod numerem telefonu: 261 517 543.

    Zamawiający informuje, że wszelkie koszty uczestnictwa w wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. Osoby zainteresowane wizją muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości
    w celu wystawienia przepustki wejścia na teren kompleksu wojskowego. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami, które będą okazywać przedmiot zamówienia nie jest wiążące - wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Zakazuje się dokonywania w trakcie wizji lokalnej zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystaniem aparatów latających typu „Dron”.

    5. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców:

    5. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi (na podst. art. 36 a) ust. 2 ustawy Pzp).

    Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. ) może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
    i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). 2. Zgodnie z art. 36ba ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy). Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
    z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. 4. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały w ogólnych warunkach umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Umowa o podwykonawstwo będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. 6. Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie wykonawca zamierza powierzyć realizację dostaw.

    6. Wymogi dotyczące zatrudnienia:

    6. Działając z art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności będące przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

    W ocenie Zamawiającego wykonanie czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy.

    Złóż ofertę

    ul. Brygady Pościgowej 5
    Dęblin 08-521
    Województwo: lubelskie
    Polska

    41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    Dęblin 08-521
    Województwo: lubelskie
    Polska

    Przegląd sprzętu Honeywell Excel 10 W7752f

    Bezpośredni link do pobrania Przegląd sprzętu Honeywell Excel 10 W7752f

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Przegląd sprzętu Honeywell Excel 10 W7752f