Beko Cha 30000 jest wydaniem specjalnym, które wprowadza szereg nowych i ulepszonych funkcji. Uwaga do wydania zawiera informacje dotyczące nowych funkcji, jak i instrukcje, które pozwalają użytkownikom korzystać z nowych funkcji bez problemu. Beko Cha 30000 zawiera również informacje o nowych ustawieniach i usługach, a także wskazówki dotyczące wykorzystywania w pełni wszystkich nowych funkcji. Uwaga do wydania to również źródło informacji na temat aktualizacji oprogramowania i poprawek, które są dostępne dla użytkowników. Uwaga do wydania Beko Cha 30000 jest doskonałym źródłem informacji dla użytkowników, którzy chcą korzystać z nowych funkcji i udoskonaleń, które oferuje wydanie.
Ostatnia aktualizacja: Uwagi do wydania Beko Cha 30000
W kryzysie energetycznym bierzemy odpowiedzialność — oferujemy dostęp do cen spot bez opłat, dla wszystkich naszych subskrybentów
Od dziś masz bezpłatny dostęp do cen spot dzięki rozwiązaniu Kiona — to optymalizuje eksploatację budynków i supermarketów, a tym samym pozwala stawić opór potężnym kosztom energii elektrycznej.
Data ostatniej aktualizacji: 02. 09. 2022
W zakładce ” Orzeczenia/opinie” należy zarejestrować:
- orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego,
- orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych,
- opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
wydane przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne.
W tym celu po wejściu w zakładkę „Orzeczenia” klikamy przycisk „Dodaj orzeczenie”. Następnie wybieramy typ dokumentu oraz wprowadzamy numer orzeczenia/opinii, datę wydania, numer REGON poradni, która dokument wydała oraz w przypadku orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego – rodzaj niepełnosprawności bądź innej przyczyny kształcenia specjalnego (niedostosowanie społeczne, zagrożenie niedostosowaniem społecznym). Jeżeli orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego zostało wydane z powodu niepełnosprawności sprzężonych, wówczas należy zaznaczyć pole „Czy niepełnosprawności sprzężone? ” i wybrać składowe niepełnosprawności. W celu wykazania dodatkowej przyczyny organizowania kształcenia specjalnego, takiej jak niedostosowanie społeczne lub zagrożenie niedostosowaniem społecznym, należy zaznaczyć pole „Czy dodatkowa przyczyna organizowania kształcenia specjalnego? ” i wskazać jedno z powyższych.
Aby orzeczenie (opinia) zostało zweryfikowane, dane wprowadzone przez szkołę/placówkę muszą być zgodne z danymi wykazanymi przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną.
Po zarejestrowaniu orzeczenia/opinii w bazie danych SIO należy podać okres obowiązywania orzeczenia/opinii w podmiocie poprzez wskazanie daty przedłożenia oraz daty zakończenia. W polu Data przedłożenia należy podać datę przedłożenia przez rodziców ucznia w szkole lub placówce oświatowej opinii lub orzeczenia, natomiast w polu Data zakończenia należy wpisać datę zakończenia realizacji wczesnego wspomagania rozwoju, zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i kształcenia specjalnego zorganizowanego w szkole lub placówce oświatowej na podstawie odpowiednio opinii lub orzeczenia. Datą zakończenia obowiązywania orzeczenia/opinii w podmiocie jest koniec roku szkolnego, czyli 31 sierpnia danego roku.
Daty zakończenia orzeczenia nie uzupełnia się z datą przyszłą. Orzeczenie, które jest aktywne i jest realizowane przez placówkę powinno mieć wypełnioną datę przedłożenia i BRAK daty zakończenia. Datę zakończenia orzeczenia/opinii należy wypełnić tylko wówczas, gdy już nie jest realizowane lub utraciło ważność, np. gdy uczeń odchodzi z placówki – z dniem odejścia lub gdy kończy się ważność orzeczenia na danym etapie edukacyjnym – z dniem 31 sierpnia.
W odniesieniu do Daty przedłożenia:
- w przypadku, gdy data przedłożenia orzeczenia lub opinii w szkole przez rodziców ucznia jest wcześniejsza niż dzień 1 września danego roku i jednocześnie dziecko posiada w tym czasie inne orzeczenie/opinię (przykładowo rodzice przedkładają w szkole już w maju orzeczenie wydane dziecku na drugi etap edukacyjny, a dziecko posiada orzeczenie wydane na pierwszy etap edukacyjny), to wtedy w Dacie przedłożenia należy wskazać datę 1 września danego roku,
- w przypadku, gdy uczeń posiadający opinię/orzeczenie rozpoczyna naukę w danej szkole 1 września danego roku lub późnej, a rodzice dziecka przedłożą w szkole orzeczenie/opinię wydaną dziecku przed rozpoczęciem jego nauki w szkole, to wtedy w Dacie przedłożenia należy wskazać odpowiednio datę 1 września danego roku lub późniejszą (późniejszą, tzn. zgodną z rozpoczęciem nauki przez ucznia w szkole).
Jeśli rodzic przyniósł orzeczenie do szkoły należy je zarejestrować, natomiast jeżeli oficjalnie rezygnuje z kształcenia specjalnego to data zakończenia obowiązywania orzeczenia powinna być taka sama jak data przedłożenia orzeczenia.
W przypadku gdy rezygnacja z kształcenia specjalnego nastąpiła po jakimś czasie jego realizowania data zakończenia obowiązywania orzeczenia będzie równa dacie rezygnacji.
Uwaga! Uczeń nie może posiadać dwóch orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego. Zespoły orzekające wydają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, na wniosek rodziców (opiekunów dziecka). Jeśli rodzic złoży wniosek o wydanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, dołączając dokumentację uzasadniającą wniosek i ww. zespół stwierdzi potrzebę kształcenia specjalnego zarówno z uwagi na niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, jak i zagrożenie niedostosowaniem społecznym, wydaje uczniowi jedno orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Wydanie dwóch odrębnych orzeczeń dla jednego ucznia jest nieuzasadnione zarówno merytorycznie (zalecane działania wobec dziecka powinny być spójne i powinny uwzględniać wszystkie jego potrzeby, podczas gdy w każdym z odrębnych orzeczeń pominięty byłby istotny aspekt jego funkcjonowania), jak i nieprawidłowe od strony formalnej.
Zgodnie z art. 127 ust. 9 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieci organizowane są przez jeden zespół wczesnego wspomagania rozwoju. Przepisy tej ustawy umożliwiają realizację części zaleceń zawartych w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez zespół utworzony w innej jednostce systemu oświaty jedynie w przypadku braku możliwości zapewnienia przez jeden zespół realizacji wszystkich wskazań zawartych w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Udzielanie wsparcia przez jednostki systemu oświaty prowadzone przez różne organy lub osoby prowadzące odbywa się na podstawie porozumienia zawieranego przez organy lub osoby prowadzące te podmioty, w którym wskazuje się m. in. podmiot zobowiązany do przekazywania danych o zajęciach w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. W związku z tym, w bazie danych SIO dane dziecko może być przypisane do oddziału dodatkowego wczesne wspomaganie rozwoju i mieć wykazaną opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju tylko w jednej placówce.
Godziny pomocy w ramach orzeczenia/opinii art. 12
Po dodaniu okresu obowiązywania orzeczenia/opinii w podmiocie należy podać rodzaj działań i wsparcia wynikający z orzeczenia/opinii. W formularzu wykazywane są zajęcia faktycznie realizowane w ramach danego orzeczenia/opinii Jako datę rozpoczęcia należy podać faktyczną datę rozpoczęcia zajęć. Daty zakończenia realizacji zadań nie uzupełnia się z datą przyszłą – jeżeli zadanie jest realizowane, to nie należy podawać daty końca jego realizacji. Datę zakończenia realizacji zadania należy wypełnić wówczas, gdy przestaje być ono realizowane lub gdy nastąpiła zmiana godzin jego realizacji.
Jeżeli następuje koniec realizacji danego zadania, to należy podać datę zakończenia jego realizacji. Jeżeli następuje koniec realizacji całego orzeczenia/opinii, to należy podać datę zakończenia wszystkich zadań realizowanych w ramach tego orzeczenia/opinii, a następnie z tą datą zakończyć okres obowiązywania orzeczenia/opinii w podmiocie.
Jeżeli w ramach orzeczenia/opinii zmienia się liczba godzin realizowanych zadań, to należy zakończyć poprzedni okres z wpisaną liczbą realizowanych godzin danego zadania i dodać nowy okres z obecną liczbą realizowanych godzin danego zadania.
Data rozpoczęcia realizacji zadań nie może być wcześniejsza niż data okresu obowiązywania orzeczenia, w ramach którego wprowadzane są godziny zadań faktycznie realizowanych.
Jeżeli orzeczenie/opinia przestaje być realizowane (utraciło ważność na danym etapie edukacyjnym) z datą zakończenia obowiązywania orzeczenia/opinii w podmiocie tj. 31 sierpnia danego roku, to z taką datą należy zakończyć realizację zadań w ramach tego orzeczenia/opinii, a następnie z tą datą zakończyć okres obowiązywania orzeczenia/opinii w podmiocie.
W przypadku opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju należy podać miesięczną liczbę godzin realizowanych zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 19 pkt. 1 ustawy – Prawo oświatowe oraz liczbę godzin realizowanych zajęć z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, realizujących zalecenia zawarte w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub w grupie.
W przypadku orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych należy podać:
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 685), ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć socjoterapeutycznych, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i indywidualnym programie zajęć, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 685), ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć resocjalizacyjnych, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i indywidualnym programie zajęć, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 685), ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i indywidualnym programie zajęć, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 685), ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej.
W przypadku orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego należy podać:
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć wychowania przedszkolnego lub zajęć edukacyjnych, realizowanych indywidualnie z dzieckiem lub uczniem lub w grupie liczącej do 5 dzieci lub uczniów, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 19 pkt 2 ustawy – Prawo oświatowe;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć rewalidacyjnych, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego i indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym, o którym mowa w art. 3 ustawy – Prawo oświatowe, ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć socjoterapeutycznych, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego i indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym, o którym mowa w art. 3 ustawy – Prawo oświatowe, ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć resocjalizacyjnych, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego i indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym, o którym mowa w art. 3 ustawy – Prawo oświatowe, ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin realizowanych zajęć z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, realizujących zalecenia zawarte w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego i indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym, o którym mowa w art. 3 ustawy – Prawo oświatowe, ze wskazaniem formy tych zajęć indywidualnej lub zespołowej;
- Tygodniową liczbę godzin zajęć i innych zadań realizowanych przez nauczycieli posiadających kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnej zatrudnionych dodatkowo w celu współorganizowania kształcenia specjalnego uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym, przypadających na ucznia;
- Tygodniową liczbę godzin zajęć i innych zadań realizowanych przez specjalistów zatrudnionych dodatkowo w ramach współorganizowania kształcenia specjalnego (nauczyciel współorganizujący kształcenie), przypadających na ucznia;
- Tygodniową liczbę godzin zajęć i innych zadań realizowanych przez pomoc nauczyciela, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym (osoba niebędąca nauczycielem, zatrudniona do ucznia z niepełnosprawnością) przypadających na ucznia.
UWAGA! Jeżeli na tych samych zajęciach jeden nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne/ pomoc nauczyciela jest zatrudniony do więcej niż jednego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, to dla każdego ucznia należy wykazać przypadającą na tego ucznia część godziny, proporcjonalną do ilości uczniów.
Przykład: w klasie 1a jest dwóch uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i jeden nauczyciel jest dodatkowo zatrudniony w celu współorganizowania kształcenia w tej klasie, dla tych dwóch uczniów niepełnosprawnych, w łącznym wymiarze 20 godzin tygodniowo. Dla każdego ucznia należy wykazać 10 godzin tygodniowo zajęć realizowanych przez nauczyciela współorganizującego kształcenie.
UWAGA! Jeżeli w tym samym podmiocie (przedszkole, szkoła, placówka) jeden nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne/ pomoc nauczyciela jest zatrudniony do więcej niż jednego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, to dla każdego ucznia należy wykazać przypadającą na tego ucznia liczbę godzin pracy tego nauczyciela/pomocy nauczyciela. Łączna liczba godzin zajęć realizowanych przez nauczyciela współorganizującego kształcenie specjalne/pomoc nauczyciela, wykazana dla wszystkich powyższych uczniów nie może być większa niż tygodniowa liczba godzin pracy tego nauczyciela/pomocy nauczyciela.
Przykład: w klasie 1a jest jeden uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, w klasie 1b jest jeden uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Do współorganizowania kształcenia specjalnego dla tych uczniów został zatrudniony jeden nauczyciel w wymiarze 20 godzin tygodniowo. Dla każdego ucznia należy podać faktycznie realizowaną liczbę godzin z tym uczniem, np. 10 godzin dla ucznia z 1a i 10 godzin dla ucznia z 1b (podział może być inny, należy podać zgodnie ze stanem faktycznym). Nie można wykazać 20 godzin dla każdego ucznia, gdyż wtedy nauczyciel musiałby pracować 40 godzin, a faktyczny czas jego zatrudnienia to 20 godzin.
https://www. com/pl-pl
Zobacz powiązany artykuł:
“Beko serwis gwarancyjny. Tylko odmowne reklamacje i zadziwiające tłumaczenia. “
2023
Leszek – 7 stycznia 2023
Niestety zacząłem czytać opinie dopiero gdy uległa awarii moja pralka, od początku były jakieś problemy a to płyn do płukania pobrało w trakcie prania a to nie odwirowało prania. Po 3 latach pralka przestała prac nigdy więcej tego gówna nie wezmę do ręki…
Beko opinie 2022
Asia 2022-11-03 – ( Beko opinie)
Witam, czy ktoś miał podobną sytuację, że BEKO miga się od naprawy lodówki, na której widnieje informacja ” 10 lat gwarancji na sprężarkę”? Lodówka po 3 latach po prostu padła. 3 lata?? I się wykręcają rejestracją urządzeń itd. Skąd normalny obywatel może wiedzieć, że trzeba takie urządzenie zarejestrować? Co to samochód? Szlag trafia na miejscu.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Proszę o poradę, bo ręce opadają.
Iw 2022-09-29
Dnia 08. 09. 2022 zakupiłam suszarkę Beko model PDH9544XM, od razu nie była sprawna, nie suszyła i nie odprowadzała wody do zbiornika. Zostało zgłoszone do serwisu Beko, Pan przyjął zgłoszenie i poinformował mnie że w ciągu tygodnia skontaktuje się ze mną serwis w celu ustalenia terminu przybycia naprawy. Przez dwa tygodnie nikt się nie odezwał, więc zadzwoniłam jeszcze raz i po wielkich bólach skontaktował się ze mną Pan i ustalił termin przybycia.
W dniu przyjazdu po 5 minutach stwierdził iż mamy teraz czekać do 31 dni na części do naprawy ponieważ On nie jest od naprawy tylko do ustalenia co się stało. Wydane prawie 3 tysiące na suszarkę, która stoi bezużyteczna miesiąc i będzie stała kolejny miesiąc.
Nie polecam firmy Beko chociażby ze względu podejścia i olewania Klienta. Dziękuje i pozdrawiam.
Piotr 2022-09-25
Ludzie nie kupujcie żadnych urządzeń firmy Beko! Zapaliła mi się kuchenka gazowo elektryczna, podczas pożaru doszczętnie spaliło się całe wyposażenie kuchni. Są to najgorsze urządzenia AGD, warto przekazać to innym, proszę niech nie będzie więcej nieszczęśliwych wypadków z sprzętem Beko.
BoRa 2022-08-29
Od około pół roku używam zmywarkę firmy BEKO. Klawisze włącznika i programatora (najczęściej używane) wytarły się. Nie widać na nich oznaczeń przeznaczenia. W warunkach gwarancji (pkt IV 2e) wyłączono z ochrony gwarancyjnej części ze szkła i plastiku. Pragnę zwrócić uwagę, że plastik to materiał wybuchowy i powinno być napisane “z tworzyw sztucznych”.
Jest to skandal. Żałuję, że dałem namówić się na BEKO. Będę wszystkich odwodził od tak nieodpowiedzialnej decyzji jak zakup sprzętu BEKO.
Aga 2022-08-29
Zamówiłam kuchenkę Beko w czerwcu przez jeden ze sklepów AGD. Ponieważ przeprowadzałam remont mieszkania nie odpakowałam przesyłki od razu, opakowanie wyglądało dobrze. Po 2 miesiącach gdy przyszedł czas na zainstalowanie kuchenki w nowej kuchni okazało się że dowieziona kuchenka jest fabrycznie źle złożona, kuchenka jakby złożona z nie poprawnych elementów przez co metal odstawał w różnym stopniu z lewej i prawej strony kuchenki. Sklep AGD w którym zakupiłam produkt polecił zadzwonić do Beko i zgłosić reklamację.
Tak też zrobiłam jednak spotkałam się z bardzo niemiła obsługą która poinformowała mnie że niestety nic dla mnie nie mogą zrobić ponieważ usterka nie podlega gwarancji. Próbowałam wytłumaczyć że to nie usterka tylko fabryczny bubel, kuchenka jest nowa i nieużywana, jednak miałam wrażenie że pani odpowiedzialna za dział reklamacji uważa że kłamie sugerując nawet że prawdopodobnie używałam kuchenki (wszystkie nalepki, zabezpieczenia, taśmy wewnątrz kuchenki nadal tam były).
Zadzwoniłam do działu praw konsumenta gdzie pani adwokat poinformowała mnie że absolutnie powinnam się odwołać z ich pomocą do decyzji Beko ponieważ mam prawo do wymiany lub naprawy kuchenki przez firmę Beko. Pojechałam również do sklepu w którym kupiłam kuchenkę zapytać jakie opcje mi zostały i właściwie bardzo dobrze ponieważ kierownik sklepu zaproponował zareklamowanie tego produktu przez ich AGD firmę omijając Beko.
Na szczęście nie musiałam się fatygować do mojego adwokata za produkt o koszcie 950 zł ponieważ AGD sklep oczywiście uwzględnił wadliwy sprzęt. Poważnie jest tyle firm na rynku oferujących sprzęty AGD! nie polecam nikomu firmy Beko myślałam że są renomowana firma i dbają o klienta jednak bardzo się pomyliłam, nigdy więcej. Prowadzę dużo remontów i mogli mieć dużego potencjalnej klienta ale oni wolą uważać ze wszyscy kłamią i nie uwzględniają wadliwego sprzętu który do mnie wysłali. Dziękuję z całego serca kierownikowi AGD sklepu który uratował całą sytuację.
Artur 2022-08-26
UWAGA na firmę BEKO! Lodówka RCNA06E60LZXRN zakupiona 10. 03. 2022 już niespełna po 2 miesiącach uległa uszkodzeniu. Reklamacja zgłoszona 02. 05. 2022 serwis zjawił się 17. 2022 coś naprawił, i miało być już ok. ale nie było. Kolejne zgłoszenie 07. 06. 2022 ta sama usterka, tym razem serwis zjawił się dopiero 05. 07. 2022. Powiedzieli że to jest usterka spowodowana błędem montażu, poprawili i teraz to już na pewno będzie ok. Niestety ta sama awaria już trzecia z kolei, zgłoszona 10. Po 2 tygodniach dzwonię na infolinię i pytam jak tam?
Dziś mamy 26. 08. 2022 lodówka miała dotrzeć między godziną 10. 00 a 12. 00, a zjawiła się o 17. 00. Zobaczymy ile podziała. Stanowczo odradzam ten sprzęt. A wiedza i zaangażowanie serwisu to wielka pomyłka
Iga 2022-08-05
Kupiona pół roku temu pralka zaczęła brudzić ciuchy. Serwisant po wizycie stwierdził- nie zaglądając w ogóle do pralki, że to moja wina, bo używam złych środków do prania. Więc może mam prac w samej wodzie?!! kpina!! Gdybym chciała prać w samej wodzie nie kupowałabym pralki. Ciuchy wyciągnięte z niej nadają się do kosza. Odradzam kupowania sprzętów tej firmy. Sprawa zostaje zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.
elaelaela 2022-07-06
Pralka za 1200 pln zepsuła się po gwarancji. To nie jest czajnik za 100 zł że mogę wymienić po roku, tylko drogi sprzęt AGD, po prostu bubel. Żadnego Sprzętu tej firmy już więcej nie kupię.
Kate 2022-06-27
Lodówka Beko niby wszystko fajnie, ale nie ma rączki do otwierania drzwi, więc otwieram z góry albo z dołu (taki jakby uchwyt tam jest). Po niespełna 1, 5 roku pękła z boku drzwi uszczelka na długość 12 cm. W tym miejscu w ogóle nie otwieram jej drzwi. Pani z serwisu poinformowała mnie telefonicznie, że takie wady nie podlegają gwarancji, bo na pewno źle użytkuję i jest to moja wina. No jeżeli w tym miejscu nie otwieram, to może przecięłam to żyletką albo nożem dla zabawy?!! No po prostu żenada.
Mogę sobie co najwyżej zamówić nową uszczelkę i ją sama zamontować. Dodam, że wcześniejszą lodówkę z innej firmy miałam 10 lat i nic takiego się nie stało, z uszczelkami było wszystko super ale po 10 latach padł układ chłodniczy. Nie polecam firmy Beko.
Krzysztof 2022-06-20
Nie wiem jak to możliwe że taka firma jak Beko funkcjonuje na europejskim rynku. Kupiłem lodówkę tej firmy z zepsutą szufladą do warzyw. Po zgłoszeniu okazało się że należy wymienić całą lodówkę. To akurat udało się załatwić. Problem polega na tym że mimo licznych monitów, firma ma to gdzieś i nie odbiera zepsutego sprzętu, jednocześnie informując że nie mogę się go pozbyć. I w ten sposób lodówka zalega w moim mieszkaniu. Zdecydowanie nie polecam tej tureckiej firmy.
Pjoter 2022-05-29
Chłodziarko zamrażarka przestała chłodzić po 3 latach i 3 miesiącach użytkowania. Przyjechał serwis – stwierdzili, że szkoda jest na tyle poważna, że nie naprawia się tego i trzeba nową. W tym samym tygodniu – zaczęła wyciekać woda z pralki. Sprzęty kupione i podłączone w tym samym monecie.
Jacek 2022-05-23
Lodówka Beko samoczynne pęknięcie plastiku wewnątrz. Sprzęt jest na gwarancji ale nie chcą uznać, totalna kpina. Chamstwo ze strony Beko.
wmedrek 2022-05-11
Lodówka RCSA240K20W BEKO, nawaliła 2 miesiące po 2 letniej gwarancji… Wymiana sprężarki nieopłacalna. Nie polecam
Domator715 2022-04-06
Kupiłem sprzęt firmy Beko. Lodówka, zmywarka, kuchenka, mikrowela i 2 pralki.
Tylko z mikrowelą nie mam problemów. Do zmywarki serwis był 3 razy, bo szuflady na naczynia bardzo ciężko chodziły, i gdybym sam nie poregulował prowadzeń rolek, to bym ich wzywał do dzisiaj. Do kuchenki byli 3 razy. Palnik sam gasł w trakcie gotowania. Lodówka zaczęła chodzić głośno, ale już mam po okresie gwarancyjnym. W 1 pralce pasek od napędu bębna wydaje dźwięki jakby się ślizgał, przy włożonej większej ilości prania. Omijajcie produkty tej firmy szerokim łukiem.
edyta – 10 marca 2022
Zakupiłam piękny i bardzo kosztowny piekarnik parowy firmy Beko. Niestety radość nie trwała długo. Po dwóch miesiącach popsuła się funkcja gotowania na parze (funkcje ta wykorzystałam zaledwie dwa razy). Na infolinii Beko osoba z brakiem jakiejkolwiek wiedzy na temat urządzenia zaleciła włączyć proces odkamieniania zanim przyjmie reklamacje. Niestety przy awarii funkcji pary włączenie odkamieniania spowodowało zablokowanie wszystkich funkcji, rownież pieczenia. Czekam już trzy tygodnie na telefon ze strony serwisu. Na infolinii Beko całkowicie ignorują klienta. Nie spodziewalam się ze to tak awaryjny sprzęt i tak tragicznie działający serwis, szkoda ze nie przestrzegają przed nimi sprzedawcy w sklepach. Nigdy więcej Beko.
Dariusz Jankowski – 4 lutego 2022
Firma Beko dla mnie to żart. Od 18 listopada zgłosiłem plarke na gwaracjie. Ale nie miałem rachunku więc sklep wystawił mi duplikat lecz firma beko nie uznał mi tego. Olewają ludzi nie oddzwaniają. Od grudnia dzwoniłem nie robili nic. w styczniu sklep wystawił mi nowy duplikat wkoncu uznali w czwartek był Pan serwisu ale zamówił część i powiedział że może w wtorek będą od 18 listopada jestem bez plarki. W życiu nic nie kupię z tej filmy nikomu nie polecam dla mnie to żart ta firma!!!!!!
Renata Anderson – 3 lutego 2022
Piekarnik Beko przy drugim użyciu eksplodował po kilku minutach. Całe szklane drzwi, wewnętrznie i zewnętrzne, posypały się do środka piekarnika i do szuflady pod spodem. Producent wzrusza ramionami: gwarancja nie obejmuje części szklanych. Koniec. Kropka. Nic do czynienie z nami. Przed zakupem produktu Beko CZYTAJCIE DOKŁADNIE WARUNKI GWARANCJI.
Dominik – 17 stycznia 2022
Firma becko to jeden wielki dramat. Zakupiona lodówka, od uruchomienia nieprawidłowo pracuje. Mrozi w części chłodzącej, i wydaje tak makabrycze dźwięki, że słychać ja na 2 piętrze. Nie było by w tym nic dziwnego, bo przecież zdążają się wadliwe nowe sprzęty, ale obsługa lokalnego serwisanta, i centrali są nie do pomyślenia w XXI wieku. Serwisant w ogóle nie raczy się odezwać, nie odbiera telefonu, a centrala nie ma w ogóle na to wpływu, wysyła tylko do niego @ z Przypominajką tłumacząc że nie mają na serwisanta żadnego wplywu. Cyrk i brak szacunku, to ostatni w moim życiu zakup sprzętu tego producenta.
2021
Marta – 26 grudnia 2021
Za darmo nie chcę produktu z tej firmy. Sprzęt niemożliwy do naprawienia. Po 3 latach zepsuły się i pomimo napraw nie działają. płyta i piekarnik. Opinie z tej strony znikają…?
X – 7 października 2021
Omijajcie tą firme z daleka!!!!! Dramat! Sprzęt tragiczny
Isia Kowalska – 9 września 2021
Ludzie nie kupujcie produktów Beko. Kupiłam suszarkę 3 lata temu. Mało używana. Suszę ubrania średni 2 razy w miesiącu. Daje mi to 72 suszenia. Właśnie się popsuła. Wymiana modułów 1550 zł. Zapłaciłam za nią 2. 300 zł. Średnio za suszenie jednego wkładu to 32 zł (bez prądu). Najgorsze badziewie, jakie jest na rynku.
Pietwalska -16 lipca 2021
Witam zakupiłam pół roku temu pralkę firmy beko wypadł kołnierz i uszkodził się w czasie prania, i pralka przepuszcza wodę. Pralka na gwarancji więc dzwonię i zgłaszam i dowiedziałam się że to nie jest awaria mechaniczną i nie można zgłosić tej awarii koszt 350/400zl za co czy to była moja wina nigdy więcej beko za samo to że muszę płacić za coś czego nie zepsułam według mnie powinni to wymienić no ale cóż…..
Aneta 2021-05-18
Dno i syf. Nie polecam sprzętu tej żałosnej firmy. Serwis to jakaś kpina jest. Lodówka awaryjna. Przy pierwszym zgłoszeniu serwisant odezwał się dwa tygodnie po zgłoszeniu. Przy drugim, gdzie zgłoszenie dotyczyło niedziałającego agregatu, czas oczekiwania na serwis to 3 tygodnie! Kogoś mocno tam pogrzało…
Mateusz 2021-03-03
Producent Beko masakra. Kupiona w lipcu 2020r zmywarka, zainstalowana została we Wrześniu, i już pod koniec października się zepsuła. Teraz jest marzec, a serwis był już 3 razy, trzeba było wydzwaniać by przyjechali, i nadal jest zepsuta, nie domywa. Nie chcą zamienić na nową. Niedługo gwarancja się skończy, a zmywarka zmywała raptem 2 miesiace. Totalna porażka Beko.
Angel 2021-02-05
Kupiłam zmywarkę, która od początku była uszkodzona fabrycznie. Tak stwierdził Pan z Beko, który przyjechał w ramach rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Zmywarka do zabudowy kupiona i zamontowana w kuchni na początku lutego 2020 r. W czerwcu okazało się, że fronty szafek obok zmywarki się podniosły- napęczniały od wydobywającej się pary przy zmywaniu i suszeniu. Wymiana frontów na nowe to koszt 400 zł. Decyzja beko- wymienić zmywarkę na nową.
Wczoraj Panowie ją przywieźli, wyglądała jak używana – zabrudzona w środku i brak folii na wyświetlaczu i panelu obsługi (jak to było przy wcześniej zakupionej zmywarce). Po zainstalowaniu okazało się, że zmywarka nie pobiera wody, a dodatkowo przecieka tylna obudowa podstawy! Na kolejną zmywarkę trzeba czekać tydzień. Nie polecam! Czas rozpatrywania reklamacji dość sprawny, od razu w zasadzie był kontakt i wizyta przedstawiciela beko, ale sama jakość urządzeń masakra! Nie zdziwię się jak tą moją zmywarkę z nieszczelnymi drzwiczkami otrzyma ktoś inny.
Danuta 3 lutego 2021
Nie polecam. Kupiłam lodówkę która nie wytrzymała gwarancji. Wyciek płynu chłodzącego. Naprawa i po pół roku to samo. Wada fabryczna. Czekam na serwis już 3 tygodnie. Tragedia, najgorszy sprzęt na polskim rynku.
ANTY BEKO 2021-01-31
ODRADZAM ZAKUP! Kupiłem pralkę Beko i po około tygodniu zepsuła się. Serwis twierdzi że była niedokładnie zmontowana i uszkodził się bęben ( z pralki czuć było zapach spalenizny i dym). Na wymianę czekałem miesiąc. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ PRODUKTÓW TEJ FIRMY
Łukasz 2021-01-05
Najgorszy producent sprzętu z jakim do tej pory miałem do czynienia. Pralko-suszarka HTV8733XS0 niewymienialne łożysko bębna, rozsypało się przed końcem gwarancji. Od zgłoszenia reklamacji do producenta minęło ponad 40 dni, ponoć część zamówiona. Po ponagleniu producenta do usunięcia usterki ten stwierdził, iż ma na usunięcie usterki 60 dni roboczych, gdyż usterka nie ma wpływu na działanie pralki! Nie polecam pralek Beko, żadna nie posiada wymiennych łożysk!!! Serwis się ociąga, kontakt do bani etc. Ogólnie mówiąc pralki do bani!!!
Gpp 2020-11-30
Zmywarka Beko u mnie działała 2lata i 3 miesiące – diagnoza silnik i programator do wymiany, naprawa nieopłacalna. Wcześniej na gwarancji jedna awaria.
Maciek – 11 marca 2020
Pralko-suszarka HTV 8733X50 od samego początku niedosuszała. Wcześniej mieliśmy elektroluxa 8 lat i była nieporównywalnie lepsza. Ten produkt to jakieś nieporozumienie. Mało tego serwis nie istnieje. Od kilku miesięcy nie możemy się doprosić serwisanta. Telefonów nikt nie odbiera a idiotele podobno coś wysyła do serwisu choć potwierdzenia wysyłania klientowi nie wyślą. Tak wic BEKO nie kupujcie!!! Produkt nie spełnia oczekiwań a po okresie gwarancji z pralko-suszarki zostanie wam marnej jakości pralka bez szans na serwisowanie.
2018
krzysztof 2018-12-01
BEKO CNA 365E30ZGB – nie polecam, bardzo głośna!!! Wiatrak z zamrażarki chodzi non stop na najwyższych obrotach, i słychać w innych pomieszczeniach jak by to było śmigło samolotu. W otwartych kuchniach nie do wytrzymania. Serwis – no comment.
Rabarbar 2018-09-12
Lodówka BEKO CNE 520EEOZGB bardzo głośno chodzi, wydaje dźwięki jakby cały czas była głodna i burczy jej w brzuchu. Serwis tragedia. Zepsuła się po 2 miesiącach od uruchomienia. Serwisant mówił, że ten typ tak ma i musi głośno chodzić, a ona zaraz po jego wyjściu się zepsuła. Po tej naprawie chodziła 1 tydzień i znowu się zepsuła. W Beko nie widzą w tym żadnego problemu, i nie chcą wymienić na nową. NIGDY WIĘCEJ FIRMY BEKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wierzcie w infolinię!!!!!!!!!!!!!!! NIC nie zrobią aby Wam pomóc. Nie mam lodówki już prawie miesiąc, co w XXI wieku zakrawa na skandal!!!!!!!!!!!
kevin 2018-07-22
Lodówka jak lodówka, można się skusić na cenę, niestety gwarancja nie obejmuje uszczelki drzwi (nie wiem jak to możliwe ale tak jest w gwarancji) Po niecałym roku zainwestowałem w nowa uszczelkę, która po 6 miesiącach znowu była do wymiany, sorry ale gniot.
@ fiedor 2018-01-10
Beko to totalny chłam, chcę przestrzec przed kupnem produktów tej marki. Zakupiłem lodówkę Cn228223t. W 35 miesiącu po zakupie i 11 po gwarancji przestała chłodzić. Diagnoza rozszczelnienie się układu, brak możliwości naprawy. Wkładają cieniutkie rurki aluminiowe, w których krąży czynnik chłodzący. Rurki się utleniają i pękają tuż po gwarancji, i są nie naprawialne. Trzy letnia lodówka na złom! Omijajcie szerokim łukiem tą markę!
2017
Leopold 2017-12-14
Czekam na uszczelkę do zamrażalnika już drugi miesiąc. Zadzwoniłem na serwis czekają na uszczelkę i następny tydzień i nic. Jak długo można. Moja cierpliwość się kończy. Nie polecam.
@ wkur. iony 2017-09-02
Jeszcze takiego gówna nie udało mi się kupić … masakra 🙁 Zawsze musi być ten pierwszy i ostatni raz. Chętnie odsprzedam ten syf. Zapłaciłem około 4800PLN dwa miesiące temu, niby miała robić kostki lodu lub kruszyć …Hmmm, teraz zawiesza się co dwa dni i mnie wku. wia. Jak ktoś chce mieć kłopoty, to chętnie odsprzedam za 70% ceny 🙂 – do negocjacji.
Franiu 2017-06-22
Porażka, zgłosiłem lodówkę na reklamacje i po około dwóch tygodniach zjawił się pan do naprawy. Po oględzinach stwierdził iż trzeba zamówić części, i tak do 4 tygodni nikt się nie odzywał. Po zadzwonieniu do nich okazało się, że części idą z Turcji minimalnie 6 tygodni, czyli jak przyjdą i zanim się ktoś pojawi, to będzie ponad 2 miesiące. I na ciula mi wtedy dozownik na zimna wodę!?
Darekgn 2017-06-12
Jeżeli w lodówce za 2500 zł po niespełna 18 miesiącach pęka rączka od otwierania drzwi, to chyba nie za dobrze świadczy o jakości oferowanych przez Państwa firmę produktów, decydując się na zakup lodówki BEKO za nie małą kwotę oczekiwałem czegoś więcej, a tłumaczenie ze to uszkodzenie mechaniczne jest śmieszne, proszę podać w jaki sposób mechanicznie mógł bym uszkodzić w ten sposób rączkę. Poprzednia lodówkę miałem 10 lat i nie była tak renomowanej firmy jak BEKO, i nic się w niej takiego nie działo, a jak nastąpiła jakakolwiek usterka w okresie gwarancji, bezproblemowo było to wymieniane.
Jeżeli dla firmy Beko jest problemem wymiana rączki od lodówki, która pękła w miejscu w którym nie powinna w tak krótkim czasie od zakupu, to dziękuję bardzo za taki produkt. I na pewno nie zakupie już nic więcej z waszej oferty, wręcz będę odradzał innym skoro jest takie podejście do klienta. Proszę przemyśleć swoje działanie, bo w ten sposób zaczyna rodzić się opinia o firmie i produktach – niekoniecznie dobra, a jest to na pewno nie potrzebne, klient powinien być zadowolony a nie zbyty suchą odpowiedzią mailową.
Oto cytowany mail: W dniu 2017-06-12 Karolina Slowinska pisze: Szanowny Panie; Zgodnie z warunkami gwarancji firmy Beko, m. in. : uszkodzenia mechaniczne elementów plastikowych jakim jest pęknięcie, nie podlegają naprawie w jej ramach. Tego typu uszkodzenia nie powstają samoistnie, tylko na skutek działania czynników, dlatego też nie mogą zostać usunięte w ramach gwarancji. W celu odpłatnego zakupu nowego elementu, może się Pan kontaktować bezpośrednio z magazynem centralnym pod adresem sklep@bekoczesci. pl – tam uzyska Pan informacje dotyczące ceny oraz dostępności części. Pozdrawiam / Best regards, Karolina Słowińska Specjalista ds. Reklamacji BEKO Ul. Puławska 366 02-819 Warszawa Firma Beko S. A.
Janek1973 2017-04-21
Kupiłem lodówkę Beko, bardzo fajna lodówka, niestety teraz wiem ze sprzęt nie jest godny polecenia. Zepsuła się po dwóch latach, rozszczelnienie układu. Niestety już po gwarancji, naprawa nieopłacalna, jednym słowem złom! Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!
Klient 2017-02-14
Pozytywne opinie o lodówkach Beko piszą ci co ich nie mieli oraz sprzedawcy i pracownicy tej kiepskiej firmy. Moja Beko zepsuła się 4 miesiące po upływie 2 letniej gwarancji. Nie chciano mi dać 5 lat gwarancji nawet za dopłatą. Teraz wiem dlaczego. Firma proponowała mi odpłatną naprawę w swoim serwisie. Najdroższą w okolicy. Z gazety przyszedł fachman, który za 200 zł dobił gaz i uszczelnił. Po robocie powiedział, że to może nic nie dać.
Beko perfidnie wkłada cieniutki rurki aluminiowe, które się utleniają. Gaz wylatuje. Po 2 tygodniach lodówka jest szafką na buty. Złom kompletny nie do naprawienia. Ostrzegam wszystkich. Beko = złom.
1. Kacha 2017-01-28
3 miesiące po 2 letniej gwarancji złom BEKO zaczął grzać zamiast chłodzić, i jest nie do naprawy. Beko pakuje do tej lodówki cienkie aluminiowe rurki, które utleniają się i rozszczelniają. Firma umywa ręce. Gwarancja już dawno wyszła. Przecież to zwykły bubel, celowa zła technologia. Złom Beko wytrzymuje 2 lata i nic więcej. Nie można naprawić tego bubla bo cieknie, a rurki są zatopione w korpusie. Jest to celowa robota. Omijajcie Beko szerokim łukiem.
>https://www. pl<